Hoi, Zou het niet een idee zijn om bij het te koop en gevraagd hoekje ook dienst aangeboden of gevraagd te zetten? Waar je bijvoorbeeld anderen kunt vragen een taart voor je te maken of een schoonmaakster kunt zoeken. En dan meer in de trant van niet-professionele diensten. Zag bijvoorbeeld in de lounge dat iemand hulp zocht bij het opruimen van het huis na een verhuizing en ik lees ook vaak topics van mensen die een oppas zoeken. Soms heb je gewoon niet de goeie connecties om die dingen te vinden, om het dan op zp te zoeken is lekker vertrouwd Ben benieuwd wat jullie vinden! Groetjes
ik ook maar het zal wel niet gebeuren ben ik bang voor, maar het zou geweldig zijn als het er zou komen.
Diensten zijn over het algemeen commercieel en dat is niet toegestaan op zwangerschapspagina. Er zal dus geen apart gedeelte komen. Lotte
He jammer zeg!! Ook niet bv als oppas oid. Kan me voorstellen dat je als dienst / wederdienst op elkaars kinderen gaat passen. Om het commerciele er wat af te halen is t niet een idee om subforum alleen toegankelijk te maken voor leden? Dan kunnen mensen niet zomaar iets plaatsen. Zou het wel leuk vinden; heb al eens mensen voorbij ziek komen die taarten maken, luiertaarten, schilderijtjes, enz. Zou handig zijn die in 1 subforum bij elkaar te hebben!!
Opassen voor geld, taarten maken etc is ook commercieel ook al ben je geen bedrijf, je doet het wel uit eigen belang omdat je er beter van wordt.
Het blijft lastig om te gaan zeggen wat is wel en niet commercieel. Het besluit is genomen door beheer dus deze zet ik op slot. Kwebbel