Vind het wel lekker die warmte alleen mijn mannetje niet Heel de dag zweten en jengelen dus zitten bijna heel de dag binnen met de gordijnen dicht m.a.v. vanochtend. En het is nog niet te harden.
Bah bah bah, ben herstellende van buikgriep, zwanger en een wintermens. Helaas man net naar bed gegaan met buikpijn, dus ik vrees..... Duimen jullie mee dat dochtertje de dans ontspringt? Dat kan ik er niet bij hebben en voor haar ook zo sneu met dit weer
Ik snap dat de hoog zwangeren niet van het weer houden. Ik moet zeggen ik geniet van er weer. Lekker naar het strand kids spelen lekker in de zee.
het is mij ook te warm nu... maar ik klaag niet we hebben eindelijk zomer na regen regen regen! mijn zoon en ik eten extra ijsjes nu! ik douche me 3x per dag koud... werkt heel goed haha. ik gun het de mensen die er van houden, nu is het zomer! ik ben een wintermens en geniet bij koude temperaturen maar ik gun het de zomermensen ook
Mij hoor je absoluut niet klagen. Eindelijk is het echt zomer. Enige wanneer ik klaag is als het continu van dat saaie vieze grijze weer is. Ja natuurlijk is het warm, maar ik hou er wel van.