Wie weet er in de omgeving van Amersfoort een leuk buitenzwembad of een binnenzwembad met buitenzwembad dat verwarmd is? Ik kom op het bosbad of bad bloemendal in Nijkerk, maar deze zijn beide niet verwarmd. Octopus in Leusden heeft een buitenbad, de octopus is gesloten. Graag wel een echt zwembad en niet een natuurbad, liefst niet meer dan zo'n 20 min rijden. (oh ja, we willen er morgen heen)
Ede misschien?? weet niet hoelang dat rijden is? Ik vond dat een superleuk zwembad vroeger, ik kan me alleen niet meer herinneren of ze een buitenbad hadden.
Oosterbosbad in Barneveld. Groot wedstrijdbad, peuterbad met veel schaduwplekken en speeltuintje, groot speelbad, grote ligweide, winkeltje voor eten/drinken/ijsjes. De entree is iets van rond 4/ 4,50 euro meen ik, kinderen t/m 2 jaar gratis. Ik weet alleen niet of het verwarmd is.
Leersumse bosbad. Water is verwarmd. Entreekosten 4,75 en kinderen tot 3 jaar gratis. Is alleen iets verder rijden, 25 min.
De Dijnselbrug is Zeist is wel leuk.. SOest was laatst gesloten, weet niet of het al open is. Jammer hem, dat Octopus dicht is, beetje jammer in de vakantie...! Zeewolde heeft een fantastisch zwembad, maar dat is net iets verder. En nijkerk is volgens mij ook leuk, maar weet niet of ze ook een buitenbad hebben..
In Scherpenzeel zit een groot buitenbad, verwarmd en ideaal voor kids! En nog goedkoop ook, ben je voor 10.00 binnen dan betaal je maar 2,- p.p Zwembad 't Willaer | Scherpenzeel
Ik vond het ook nogal vreemd dat ze de Octopus juist tijdens de zomervakantie hebben gesloten inderdaad (vond mijn dochter ook niet erg geslaagd. ) . Verder weet ik alleen bosbad in Amersfoort, en Zeist schijnt leuk te zijn.
Bedankt voor de tips allemaal!! Van een aantal baden kan ik ook niet vinden of het verwarmd is of niet. Of zie ik er weinig info over de buitenbaden. (vreemd eigenlijk dat zwembaden zulke slechte sites hebben over het algemeen) Maar waarschijnlijk wordt het Baarn, ziet er goed uit en is verwarmd! En vind het wel een fijn idee dat er aardig wat aandacht is besteed aan veiligheid.
grappig! wie weet! we zijn dus geweest vandaag. Was een leuk bad, veilig voor kids vanwege het grote hek tussen de kinderbadjes en het diepere bad. ik vond het water wel erg koud! er stond wel overal dat het verwarmd was, maar vast niet heel erg. Nadeel was dat het veel bewolkt was, het is dan al snel een stuk frisser als je uit het water komt. Als de zon door de wolken was, was het wel lekkerder, maar toch nog aardig koud.
ik ga zondag nog een keertje. het water is idd erg koud. wij waren er gelijk om 10.30 en was nog erg fris, maar ik denk dat het me morgen niet koud genoeg kan zijn hihihi