Welke topics in de lounge sla je meestal liever over en welke lees je meestal wel? Deze topics sla ik (meestal) over: - topics over recepten - schoonmoedertopics - topics waarin de openingspost een enorm verhaal heeft, dan heb ik geeneens zin om te beginnen. - financiële topics - topics over werk - topics waarin je in de openingspost bijna alleen maar spelfouten leest en/ of zonder punten en komma's waar je niks van kunt maken. - topics over geesten en paranormale zaken Deze topics lees ik vaak wel: - sensatietopics waarin het vermoeden bestaat dat de ts een trol is. Dan vermaak ik me echt een avondje - Marktplaats- topics - topics over het verzenden van pakketjes - burentopics - "show-je" topics - relatieproblemen (niet dat dat leuk is....) - topics over dingen van vroeger - topics over dingen waar je pas heel laat achter kwam... En ik vergeet vast nog een heleboel. Nu jullie....
Wat lees ik wel; - Marktplaatstopics inderdaad, heerlijk Dan bedoel ik dus niet de help-ik-heb-al-1-dag-geen-reactie-gehad-ben-ik-nu-opgelicht-topics, maar de topics over de lachwekkende advertenties of de meest bijzondere ervaringen met kopers of verkopers. - Topics over de Efteling of andere pretparken (hoeveel die nu blijkbaar verplaatst worden naar 'Vakanties en Vrije Tijd' ) - Topics over problemen van leden die me aanspreken, om te kijken of ik ze advies kan geven, sterkte kan wensen of kan kijken hoe het met ze gaat. - Topics over een random onderwerp, die om wat voor reden dan ook uitgelopen zijn op iets heel grappigs Wat lees ik niet; - Topics over afvallen of over dik vs. dun. Een week of 2 geleden toch een keer de fout gemaakt om me daar in te mengen, maar het is echt altijd alleen maar gezeik.. - Topics die overduidelijk niet in de lounge horen (of ze nu verkapt zijn als een topic dat wél in de lounge hoort, of niet). - Topics over 'mijn mama' of 'mijn papa'. Ik gruwel daar echt van.. We zijn volwassen, kunnen we het gewoon over 'mijn moeder' of 'mijn vader' hebben? - 'Wil je alsjeblieft even stemmen'-topics
Wat lees ik niet: - afvaltopics - m'n schoonmoeder is een b*tch topics - Marktplaatstopics - Wat is er te doen in Amsterdam/Zwolle/Spanje/Efteling/Narnia-Topics - Topics waarvan TS zonder punten, komma's en hoofdletters schrijft. (Moeilijk irritant) De rest lees ik wel. Denk ik ..
Wat ik NIET lees: - topics over geldbesparen/bezuinigen. - topics over dieten/afvallen etc. - topics met een ellenlange openingspost. - topics waarvan de titel me niet aanspreekt. Wat ik WEL lees: -topics over problemen. -polls. -discussietopics. -luchtige topics zoals, waar kwam je laat achter, blunders etc. Er zijn vast meer topics die ik wel of niet lees maar daar kom ik zo niet op.
Spelfouten en lange verhalen zonder interpunctie. Klaagtopics die nergens over gaan, met name de buren topics. Topics waarvan ik weet dat ik onaardig ga reageren sluit ik tegenwoordig ook maar af Alles wat niet in de lounge hoort open ik ook niet, vanwege bovenstaande reden. Wat ik wel lees, tja de rest.
hmmm wat ik wél lees - wwjk topic - topics over kleding/schoenen/help wat moet ik aan - over recepten - sensatie dingen - topics van zpers die me aanspreken wat ik niet lees dingen waarbij ik bij de titel al niet geïnteresseerd ben dingen waar veel spellingsfouten in staan
Ik sla over: - show je.... - iets over een plaats (kapper in Lutjebroek) - als het onderwerp me niet aanspreekt omdat ik er geen ervaring mee heb - post/ mp topics Wat ik graag lees: - kleding - relatieproblemen - besparingen - poll
Wat ik oversla: - kbs al gestort?? - topics over het paranormale - topics van bepaalde leden - klaagtopics over partner - topics waar ik een troll verwacht wat ik graag lees: - schoonfamilieklaagtopics - recepten - werksituatie dilemma's - topics over schoonmaken - over budgetten/ geld uitgeven
Niet - topics met een OP zonder leestekens of ellenlange verhalen. - stemtopics - topics over afvallen - budget topics Wel - grappige, interessante topics - recepten - topics van mensen die ik leuk vind - problemen waar ik ervaring mee heb, herkenning in vind of simpelweg mijn mening aan wil toevoegen
Opsom topics lees ik liever niet alhoewel ik soms toch ff bijdraag maar dan denk ik achteraf: iedereen roept wat, en niemand reageert op elkaar. Saaaaaaai. Dit onderwerp somt ook op maar dat vind ik dan wel weer leuk om te lezen...
Haha! Ik sla over: De topics over bezuinigen Afvaltopics Onderwerpen zoals auto's of voetbal (daar weet ik echt niets van, geen interesse in ook) Onderwerpen over banken, belasting iets al wel of niet gestort Topics over dieren, heb ik ook geen verstand van Ik lees graag: Recepten topics Make-up, kleding topics Onderwerpen waar ik mijn mening of ervaring aan toe kan voegen zoals familieproblemen, of gewoon om iemand sterkte of succes te wensen. Topics van leden die ik ken.
Van de meeste topics lees ik altijd wel de openingspost, wil toch wel een beetje weten waar het over gaat. Maar topics als "help welk jurkje moet ik kiezen?" of "welke smartphone is het beste?" "marktplaatsfrustraties" en vooral "moet ik hier de huisarts voor bellen?" topics laat ik verder met rust.
Niet: van die ellendelange verhalen. Haha Voor de rest reageer ik als t zin heeft Heb geen zin in discussies.
Wat ik wel lees: Sensatie topics Soms mp topic Wat eten we vandaag Alles wat me aanspreekt Wat ik niet lees Afvallen Show je (laatst wel zwembad laten zien, maar blijf graag anoniem) Wwjk topic Topics vol taalfouten, missen van hoofdletters en leestekens Topics met geesten heb ik ook niks mee
Ik lees bijna alles wel, maar bij het merendeel denk ik wel eens of het nu nodig was om daarvoor een topic te maken, het zijn dan situaties of kwesties waarvan ik denk "daar had je toch zelf wel een oplossing voor kunnen bedenken?", of van die dingen als "hoeveel wasjes draai jij per week? (wat ga je doen met die info?)".
Ik ben dan niet echt actief hier op het forum maar lees nog wel geregeld,post alleen zelden. Ik lees alleen topics die mij aantrekken. Wat ik voornamelijk niet lees maar heel heeeeel soms eens: -Afvallen (lees ik nooit) -Besparen(ook nooit) -Klaag topics over partner (soms word het zo overtrokken dat ik mij zelf af vraag wat TS nog bij partner doet als het zooooo erg is)