Misschien ook een Marktplaats lounge? "Voor al uw vragen, onzekerheden, klachten en oh-jee-ben-ik-opgelicht vragen" (Ja, dit bedoel ik met een knipoog)
Ach jee, ik stoor me er niet aan... nog meer verschillende kopjes waar je topics onder kunt plaatsen, lijkt me wat overdreven. Het zijn er al zo veel, wat mij betreft genoeg! Houden zo!
sinds zp heeft besloten dat sommige topics wat betreft kinderen wel in de lounge mag staan staat het er altijd weer vol met topics over kinderen. er zijn zoveel subforums en dan nog kan het daar niet in kwijt? vind dat echt zeer onduidelijk en sommige plaatsen dan expres er geen leeftijd bij
hoezo een waarschuwing aan dit topic? er is toch duidelijk 1 iemand die hier komt rellen in dit topic en scheinheilig loopt te doen verwijder gewoon die reacties ipv te dreigen het op slot te gooien. dit was precies hetzelfde met het offerfeest topic zelfde persoon waarom het gelijk op slot gooien en niet die reactie verwijderen.
We zijn nog aan het kijken of en hoe we een apart 'gezondheid' deel kunnen toevoegen. Een 'Mama- of KinderLounge' gaat er niet komen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl