topics openen voor 'andere'

Discussie in 'De lounge' gestart door snoeppapiertje, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Ik zie het steeds vaker gebeuren.
    Topics die geopend worden voor een 'ander'
    Waarom vraag ik me dan af?
    Is de ander te lui om een account aan te maken?
    Of deel je samen een account?

Ik heb standaard t gevoel dat er of niks van waar is of dat het gewoon voor de ts zelf is maar dat ze zich schaamt of in wil dekken mocht iemand haar herkennen.

Iemand die me dit fenomeen uitgelegd krijgt?

2. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dat denk ik ook vaak. Dat het voor hunzelf is ipv vriendin etcetc

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik denk dan altijd ja hoor natuurlijk zal wel voor jezelf zijn... Misschien niet zo netjes.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb eerlijk gezegd ook altijd het idee dat het toch over TS zelf gaat ipv haar vriendin of nicht ofzo.
    Want zijn er nu zoveel vrouwen wiens nicht of vriendin hun eerste zwangerschapstest direct aan elkaar gaan showen om op ZP te zetten? Kan natuurlijk best eens voorkomen, maar ik vind dat toch een beetje vreemd. Zoiets deel je toch eerst met je partner, ookal is het een tuurstreepje, of je maakt zelf een account aan, maar je rent er toch niet gelijk mee naar je vriendin of nicht (of je stuurt het via e-mail) om het op ZP te zetten?

Ik snap het dus ook niet helemaal.

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik heb wel zo'n beste vriendin. We lieten beide onze eerste test zien. ;)

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

haha nee dat is inderdaad wel HEEL gek!

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

niet eerst aan je man/ vriend?

8. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik denk vaak ook dat het om TS zelf gaat. Je kunt toch gewoon een account aanmaken?

9. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Het is vaak ook het eerste wat ik denk. Vooral als het er groots bijstaat. Je kan inderdaad gewoon een account aanmaken. Als je nou wil reageren, moet dat dan ook via je vriendin? Niet echt handig toch?

Maar goed, het boeit mij dan ook niet voor wie de vraag is. Ik onthoud het toch niet als het een gênante vraag is die voor ts zelf bedoeld is.

10. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Bij mijn oudste wist een collega waarmee ik goed bevriend was, het als eerste. Ik dacht niet zwanger te zijn (was al 6j bezig en in de onderzoeken van de MMM) maar bleef "grieperig" maar niet extreem (lees: ochtendmisselijkheid maar 't was later op de dag) en ik had een bloeding (innesteling allicht) gehad dus dacht écht dat het niet kon. Zij overtuigde me om toch een test te doen voor ik voor aap zou staan bij de dokter, en 't was dus raak. ;)

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat vraag ik me ook weleens af. Zo'n vriendin kan toch ook zelf een account aanmakrn? Ik hen dus ook vaak het idee dat het gewoon vopr TS is.

12. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik denk ook dat het dan om TS zelf gaat

13. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ik heb een keer een topic geopend voor een vriendin van me.

Ze had geen smartphone en haar computer was gecrasht dus heb ik haar foto hier geplaatst.

En die was echt niet van mij aangezien ik toen hoogzwanger was haha

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk juistdat het een manier van de vriendin is om veel reacties te krijgen..vooral in topics als: "wat zouden jullie doen"...in de lounge..als je daarvoor een account maakt neemt niemand je serieus.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oh.. blijkbaar ben ik heel goedgelovig. Ik denk serieus dan dat iemand iets voor een vriendin vraagt die geen lid is van zwangerschapspagina. Maar nu ben ik helemaal niet zo achterdochtig ingesteld. Negen van de tien keer als jullie in een topic allemaal roepen dat iets nep zou zijn of dat jullie het niet geloven/vertrouwen denk ik:"huh"??

16. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb ook lange tijd geleden een zwangerschapstest van mijn beste vriendin geplaatst. Uiteindelijk een mk maar ze had dus wel mij de foto gestuurd. Waarom? Omdat ik de zwangerschapsexpert ben hahahaha... Ik heb al 2 kids, was toen zwanger van nummer 2, dus vandaar dat ze hem naar mij stuurde.... Ze wilde zelf niet meteen zich hier aanmelden omdat ze het streepje zo licht vond en dus al bang was. Tja, daar mag jij van vinden wat je wil.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sommige mannen spitten de forumgeschiedenis van hun vriendin na. Sommige leden hebben familieleden/vrienden/kennissen die dat doen. Dan vragen ze aan de ander of zij het topic kunnen openen zodat de herkenbaarheid minder is.

Een aantal leden weten niet hoe ze een dubbel account aan moeten maken en hebben geen zin om langs het beheer te gaan om aan hun om hulp te vragen (want ja, duurt lang, omslachtig etc.) en als je een dubbel ip-adres gebruikt kan het zijn dat je nieuwe account niet wordt geactiveerd; of juist de andere gedeactiveerd (als men scherp is). Ook zijn er mensen die niet perse een ander e-mailadres aan willen maken - blablabla, tig redenen.

Dus wanneer iemand zegt: dit vraag ik niet voor mij... Dan ga ik er al van uit dat het duo in ieder geval niet slim genoeg is om proxy's te omzeilen :p En soms - afhankelijk van het onderwerp - denk ik ook wel van: uhhuhhh een vriendin, riiiighhhttttt. Maar vaak heb ik dat wel op tijd door.

18. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    ik heb hier ook wel eens wat voor een vriendin gevraagd. het kan soms voorkomen dat een TS het wel voor zichzelf vraagt uit schaamte of herkenbaarheid o.i.d maar niet altijd.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dubbel account aanmaken kan niet zomaar en als je anoniem wil blijven kan je het aan iemand anders vragen om te posten.
    Nieuwe leden die niet onmiddellijk een probleembericht wil openen.

Kunnen zoveel redenen zijn

Maar mijn schoonmoeder is het niet. Die zit in het bejaardenkot en wilde nog niet eens 2min in de auto zitten om haar kleinkind te zien toen hij op de ic lag

20. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Maar het gaat niet alleen om zwangerschapstesten.
    Ook meiden die een dilemma hebben namens hun vriendin.
    En meiden die een vraag hebben namens hun vriendin.
    Zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vidnen. Kwam er vanmorgen nog eentje tegen.

Snap daar echt niks van!

Deel Deze Pagina