Morgen ben ik jarig. En elk jaar weer vraag ik mezelf af of hier nog andere meiden zitten die ook jarig zijn op eerste kerstdag. Dus wie is er morgen nog meer jarig
Ik ben 2e kerstdag jarig. Vond er vroeger niets aan, vier(de) het altijd op een andere dag. Nu heb ik de familie uitgenodigd om te komen brunchen (en meteen iedereen gezien met de kerst, meteen klaar ) Fijne verjaardag morgen!!!
Mijn man is jarig op 2e kerstdag. En zijn moeder ook. En eigenlijk was ik uitgerekend op 2e kerstdag, maar zoonlief kwam 2 weken eerder. Had wel wat geweest zeg, 3 generaties op 2e kerstdag.
mijn man is op eerste kerstdag jarig, als we het vieren, eens in de zoveel jaar doen we het wat groter dan een normale verjaardag
Alvast gefeliciteerd! Zelf ben ik niet op 1ste kerstdag jarig, maar mijn vader wel . We gaan vanavond versieren aangezien hij 50 jaar word
Lijkt mij idd een lastige dag om jarig te zijn meis. Maar het is wèl gewoon ook jouw bijzondere dag dus bij deze veel plezier vandaag!
Gefeliciteerd Wat een dag om jarig te zijn... Dat is volgens mij helemaal niet leuk. Ik zou met de familie afspreken dat mijn verjaardag voortaan op 21 mei is; gewoon om de feestdagen over te tillen en een totaal random andere dag te kiezen.
Mijn zoon is morgen 2e kerstdag jarig en ik vind het nu nog wel fijn eigenlijk. Vandaag lekker met het gezin en morgen komt iedereen (familie en vrienden) bij ons voor de verjaardag en kerst en gaan we lekker met z'n allen eten. Geen gedoe meer bij wie we nu 1ste en 2e kerstdag moeten vieren, het is gewoon bij ons.
Van harte gefeliciteerd!! Mijn moeder zou vandaag 67 jaar geworden zijn. Dit is het zesde jaar dat we haar verjaardag "vieren" zonder haar. Mijn moeder zei altijd dat ze speciaal voor haar verjaardag alles zo mooi versierden.
Gefeliciteerd met onze verjaardag ik ben vandaag 35 geworden. Dubbel feest of een half feest, ik kan nog steeds niet kiezen.
Ik was uitgerekent op 2de kerstdag. Ben stiekem wel blij dat hij pas 2 jan kwam. Ook geen handige dag maar iig geen nationale feestdag. Maar goed was het wel zo geweest dan was het ook gewoon zijn verjaardag. voor alle meiden die nu of morgen verjaren: GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd. Mijn oudste dochter is vandaag jarig en mijn vader is morgen jarig. Vroeger mopperde ik wel eens dat we geen kerst kenden zonder visite. Nu krijgen wij vanmiddag visite en hebben wij het morgen lekker rustig aangezien wij pas 4 januari naar mijn vaders verjaardag gaan.