Ik begrijp alle standpunten maar ga mee in de mening van ts. Soms zit er net even iets te snel een slotje op.
ik snap ook alle standpunten maar heb zelf ooit zon topic als TS geopend, kreeg toen allemaal verwijten als je het er niet mee eens bent moet je maar gaan enz, dat vond ik vooral heel kinderachtig. maar vind dus ook dat topics en vooral de verzoekjes van TS slotjes heel vervelend. je moet goed nadenken wat voor topic je opent, en je realiseren dat dit een forum is met verschillende meningen, en dat het dus een grote kans is dat de meerderheid er anders over denkt, tis een vrij land met een eigen mening voor iedereen, maar als de mening ts niet aanstaat hop een slotje, dat vind ik jammer. over geloof tja ook wel jammer maar ik weet ook uit ervaring dat het heel snel de verkeerde kant op gaat, en dat is inderdaad niet de bedoeling. dus die regel oke kan ik achter staan. gaat vanmiddag het vivaforum eens opzoeken met een bakje chips haha, als ik het zo hoor is het daar rampzalig. zo moet het natuurlijk ook niet worden. dat is niet leuk voor niemand.
Precies de reden waarom ik hier nog steeds ben. Omdat hier duidelijke regels zijn en enige bescherming. Als je met de grond iemand gelijk wil maken of gemaakt wil worden, er is op internet genoeg te vinden waar dat vrijuit allemaal kan en gebeurd. Ik ben blij met zwangerschapspagina en dat ze zo met dingen om gaan.
Kom ik toch even voor de beheerders op: Dit lag iets genuanceerder dan hoe jij het nu brengt. Het is inderdaad wel zo, dat als je je hier registreert, je akkoord gaat met de "regeltjes". Bevalt dit je absoluut niet, kan je kijken of je een forum vindt waar je je meer thuis voelt. Hierin ben je vrij. De regels nog eens bekijken is inderdaad niet verkeerd. Soms kunnen dingen veranderen. Nou zijn de meeste juist ontstaan door ervaringen. De lijst met regels wordt (helaas) eerder langer dan korter.
dat is joun visie elmo, de mijne is anders en ik weet van meerderen die dat anders bekeken en het ook kinderachtig vonden, ja goed ik bracht het wellicht niet met tackt maar jullie wouden en willen ook nergens na kijken en een normale feedback krijg je niet, athans ik niet. maar die discussie gaan we niet weer voeren, er zijn belangrijke dingen dan me hier nog druk om te maken, dat het jullie regel is snap ik, enige wat ik storend vind is dat TS het topic elk moment kan laten sluiten als de andwoorden niet in haar straatje zijn, terwijl er netjes gediscuseerd wordt, voor de rest met relegie enz kan ik prima in mee gaan. wordt toch altijd zeur scheld en weet ik wat topics. omdat mensen met verschillende geloven toch niet tot elkaar komen, en dat is helemaal niet erg. maar goed ben wel benieuwd waaorm donderwolkje inadctief is, was een topic wat ik volgde en in schreef. en die is weg,
Weet je, sommige mensen kunnen heel erg slecht tegen grenzen, zelfs op een forum vinden ze dat al moeilijk te verkroppen. Dan is het stom van iedereen, behalve van hunzelf, die het probleem met de grens hebben...
zoals ik eerder zei ben ik idd blij dat hier duidelijke regels zijn over bepaalde onderwerpen en wanneer iemand zich misdraagt. Wel vind ik het ook jammer dat een ts zomaar een topic kan sluiten, er zitten hier naar mijn mening te veel huilebalken die overal een probleem van maken en dan beledigd zijn als je ze niet naar de mond praat. Zo is het wel makkelijk om dan de boel maar dicht te gooien toch?? Maar goed, ik ben niet zo snel onder de indruk van iets wat hier gebeurt of tegen mij gezegd wordt, dus misschien is dat de reden.