Ik snap het wel hoor, er werden uitspraken gedaan over behoorlijk privacy gevoelige dingen. Natuurlijk kan iedereen van alles vinden op internet, maar je ervaringen hierover op een forum gaan delen geeft toch reden voor andere nieuwsgierigen om op 'onderzoek' uit te gaan. Ik ben blij dat die laatste post is verwijderd!
Was mijn gedachte ook toen ik die laatste post las. Is info die niet ter zake doet en onnodig kwetsend kan zijn. Ik vind het jammer dat het gesloten is, maar snap het wel als dit de reden is.
Het maakt me nu wel nieuwsgierig wat er in de laatste post stond... Maar ik kan me het ook wel voorstellen hoor, als het om privacy-redenen gesloten is. Ik zou het ook niet fijn vinden als ze op een forum uitgebreid over mijn dochter gaan zitten praten, waar ik zelf niet bij ben, en het komt toch in het openbaar op internet te staan... Dus dan kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.
Er werd onder andere gepraat over foto's op een website en of mensen wisten waar de grafjes waren want die wilden ze gaan bezoeken (mensen die de familie dus niet kende), , het gaf mij een naar gevoel en inderdaad Jel, je wil niet dat vreemden zo over je overleden kindje praten, hoe goed bedoeld ook, ik vind het wel goed dat het gesloten is.
Dames, Om de redenen die hierboven worden weergegeven en het aantal meldingen wat we kregen is het topic gesloten. Tevens is niet de bedoeling hier door te gaan dus ik doe dit topic dicht. Lotte