Heb het idee dat ik weer aan het zeuren ben, maar ik wil dit toch even kwijt. De laatste paar weken vind ik het forum erg rommelig. Er worden echt veel dubbele topics aangemaakt. Veel onderwerpen zijn al uitgebreid besproken en dan herhaalt zich een paar dagen later weer hetzelfde. Zou er geen manier zijn om de (nieuwe) mensen nog beter te kunnen informeren over de zoekfunctie of iets dergelijks. Soms begint het me een beetje te irriteren ,zelf verwijs ik mensen ook wel naar een andere bestaande topic maar wil ook niet altijd de boeman zijn. Groetjes kwebbel
ik heb gister al een heleboel topics verschoven maar misschien is het ook een idee voor jullie om eerst eens rond te kijken voor er maar klakkeloos een topic geopend wordt want wij doen ons best alles netjes te houden maar kunnen dat niet zonder een beetje hulp van jullie was mij ook al opgevallen maar we zitten ook niet 24 uur achter onze pc's het is voor ons ook een hobby die we erbij doen net als jullie dit niet zien als tegenaanval want zo is het niet bedoeld maar als we samen een beetje uitkijken en meedenken dan wordt het vast weer overzichtelijker thxx kwebbel voor je berichtje btw je was de 2de ook kan je als je een nieuwe topic wilt beginnen eerst even bij zoeken kijken links in het menu op de bovenste regel bv pendelen type omdat je daar een topic over wilt openen en dan op zoeken dan rollen er topics uit met dat onderwerp als er al topics zijn geopend misschien voor iedereen een idee voor je iets opend owww eehhhh de regeltjes hihihi die zijn er om gelezen te worden
Deb, mijn bericht was absoluut niet aanvallend bedoeld naar de moderators toe. Natuurlijk zitten jullie niet 24 uur achter de pc en ook ik zie dat er steeds veel topics verschoven worden, maar ik doelde meer op het feit hoe we met name nieuwelingen duidelijk kunnen maken om eerst (eventueel) de zoekfunctie te gaan gebruiken. Deze snap ik niet helemaal, maar bedankt in ieder geval voor je bericht Kwebbel
btw= by the way eehhh dat jij een tweede topic opende over een al bestaande topic en nee ik snap ook dat het niet aanvallend bedoeld was maar gister begon iemand er ook al over en heb toen ook al uitgelegd dat we eraan werken maar als onze nieuwe meiden eerst te forum regeltjes eens zouden lezen dan zien ze daar instaan bij puntje 1.2: Berichten dienen in de daarvoor bestemde forums geplaatst te worden. Iedere gebruiker wordt geacht de forum omschrijving te lezen voordat hij of zij een bericht plaatst. Tevens dient een bericht een duidelijk onderwerp te hebben dat betrekking heeft op de daadwerkelijke inhoud van dat bericht. "Welke dagen zijn vruchtbare dagen" zegt bijvoorbeeld veel meer dan "Welke dag". Berichten die niet in het juiste forum geplaatst worden kunnen zonder opgaaf van reden verplaatst en/of verwijderd worden. Het dubbel posten van berichten (oftewel hetzelfde bericht in meerdere forums tegelijk posten) is niet toegestaan. dus ik denk niet dat het ndig is om de nieuwelingen nog meer aanwijzingen te geven over het wel en wee van het forum mits ze forum regeltjes maar lezen
Ik vind wel dat je er een beetje rekening mee moet houden dat het een forum is, geen naslagwerk. Want er staan veel oude topics in als je op zoeken klikt. Terwijl de meeste mensen op dit forum toch ook een beetje de conversatie met de mensen die NU lid zijn willen opzoeken. En dat er dan wel eens iets dubbel wordt besproken, wat maakt dat uit? De mensen die dan reageren zijn toch weer anderen als die in het oude topic. Als je gaat rekenen dat je alles eerst moet opzoeken, dan zou er ongeveer nooit een nieuw onderwerp zijn, want alle 'zwangeren-vragen' zijn bijna al een keer gesteld. Anders vind ik als je naar gegevens gaat vragen, zoals: is een zwangerschapstest betrouwbaar? Dat kun je makkelijk opzoeken. Maar vraag je bijvoorbeeld: met hoeveel weken beviel jij van je eerste kind? dan kunnen er toch weer heel andere antwoorden uitkomen als uit een vorig topic over hetzelfde onderwerp. Dit is op niemand een aanval hoor, maar het is gewoon mijn mening. Ik zoek ook contact met de anderen op dit forum en dat gaat niet met oude topics van mensen die allang bevallen zijn en niet meer online zijn.
ja ik ben het met beide kanten eens. Soms staan er wel berichtjes over dingen die je wil weten maar zijn deze niet meer up-to date of niet van de mensen die nu op het forum zijn. Terwijl juist de meiden die je nu leert kennen je info kunnen geven waarop je dan door kan gaan. In die oude topics kan dat niet zo makkelijk. Maar steeds dezelfde vraag over de soort luiers die je gebruikt kan natuurlijk ook gaan irriteren ja. Alhoewel ik dan gewoon niet zou reageren. Lastig dit!
Dat bedoel ik dus ook, vraag je naar een gegeven, dan wordt het op den duur irritant. Maar vraag je naar ervaringen van anderen, mag het er van mij best dubbel in staan toch?
btw... ik vat hem. Maarre dat topic van gister zat op slot dan kan ik daar toch niets meer zeggen en ik wilde echt mijn mening even kwijt Lin ik ben het zeker met je eens, maar de topics die ik bedoel gaan vaak over algemene zaken die je op kunt zoeken. Maar goed wat mij betreft is deze zaak gesloten. Kwebbel
Tuurlijk als het maar niet recent aan de orde is geweest.. Soms is het ook een kunst google eens te gebruiken.. dan word hier een vraag gesteld en dan doen andere meiden het zoekwerk bij google.
kwebbeltje bedoeld meer de laatst geopende topics ik noem een voorbeeld banners ok zijn verschillende vragen over de banners maaaaaarrrr die kunnen ook onder 1 topic er staan er nu wel 4 of 5 geloof ik en dat maakt het onoverzichtelijk en rommelig en daar doel ik dus ook op kijk als je een zoek tocht houd naar een topic en je ziet dat hij van dec 2005 is, dan staat hij niet eens meer in het zicht kwa topics maar op blz 5 of zo dan hoef je daar natuurlijk niet jou vraag te posten maar als hij op blz 2 staat en je kijkt naar de datum en die is nog redelijk recent dan kan je gerust daar je vraag over dat bepaalde onderwerp plaatsen elk nieuw bericht in een topic (hou oud ook) wordt nl boven aan de blz gezet maar meer gaat het over de dubbele soms wel 4 dubbele topics over een en de zelfde onderwerp alleen net ietsje anders gepost als we daar met zijn allen rekening mee willen houden dat dat moet verdwijnen wordt het een stuk overzichterlijker we reken op jullie meiden laten we het samen overzichtelijk houden dan komen er ook geen irritatie's
idd het wordt soms erg rommelig, maar er worden zoveel onderwerpen per dag geopend dat het soms niet bij te benen is voor alle moderators.
idd ik had alles nagelopen vanmorgen kom ik vanmiddag terug oefffffffffffffffffffff maar goed natuurlijk leuk gesprekstof maar dan niet eeehhh 7 stuks over banners waren er dus 7
beetje veel van het goede ik heb even de onderdelen doorgelopen waar ik mod ben maar daar valt het wel mee volgens mij
ja ik denk dat het nu wel weer meevalt allen die banners heb ik nog niets aan gedaan voor de rest dacht ik wel idd dat het meeviel of jullie moeten nog iets spotten en dan bedoel ik iedereen niet alleen de modjes