Ik ben voor mijn portfolio op zoek naar 'already married couples' die graag hun trouwfoto's opnieuw zouden laten maken op een stoere industriële omgeving in Eindhoven. Aangezien in de deze pijler veel over huwelijken ect wordt gesproken. Als dank krijgt het paar 10 tot 15 HR foto's. Ik wilde dit graag in de pijler lounge plaatsen, maar mag dit ook Graag verneem ik jullie reactie.
dat had ik geweldig gevonden, onze trouwfotos zijn niet echt mooi, helaas...maar helaas pas ik nu mijn trouwjurk ook niet..ben 30 weken zwanger..wat jammer dit was zo leuk geweest..en we wonen nog dichtbij ook...
Oh wat leuk! Jammer dat het wat verder weg is voor ons, want wij hebben helemaal geen foto's in trouwkleding.. Kleding ondertussen wel gekocht en kan niet wachten tot het moment dat we eindelijk ook eens 'echte' trouwfoto's hebben.
Wanneer je zo iets gratis aanbiedt dan willen we dat niet in de lounge, maar onder gratis aangeboden. Ik ga eerder overleggen of het überhaupt wel mag. Groet, Natasja
Zolang beheer er even over denkt zeg ik pb ts even mensen die interesse hebben. misschien komt er wel al een match uit en heeft 1 van jullie een mooie shoot in het verschiet
Beste Munk, Dit is niet toegestaan op Zwangerschapspagina.nl, sorry. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl