Ik vroeg me af of de gebruikers van de site bij openen van een nieuw topic niet wat vaker het onderwerp van het topic kunnen noemen i.pv. bijv.: ''ff vraagje'', ''klopt dit'', ''is het waar dat...'', enz. Dat maakt de topics er niet zo duidelijk op namelijk en er zijn er toch al zoveel. Misschien iets waar we met z'n allen op kunnen gaan letten?
Dit staat volgens mij ook in de regels (Dat het zo moet). Net als de vraag geen overdaad aan hoofdletters te gebruiken....
jep idd maar om die mensen nu steeds aan te schrijven dat ze duidelijker moeten zijn , wordt een beetje vermoeiend dus dames "Duidelijke Topics" zodat iedereen weet waar het over gaat !
En misschien kunnen nieuwe topic starters eerst even de zoekfunctie gebruiken? Durf het bijna niet te zeggen maar er worden weer veel dezelfde topics gestart, terwijl je met de zoekfunctie erg veel info kan vinden.
misschien dat ze het van jullie wel aannemen en eerst de functie gebruiken van ons modjes in ieder geval weinig hahahaha
Als je hier een tijdje rondloopt, denk je inderdaad: gebruik de zoekfunctie eens... Maar ja, als je hier net lid bent en nog niet alles uitgevogeld hebt... dan kan ik me voorstellen dat je die hele zoekfunctie nog niet gezien hebt. Of weet hoe die werkt. Dus meestal zeg ik wel dat er een zoekfunctie is maar ik erger me er niet aan ofzo.