topiramaat afbouwen/uit je bloed?Verwijderen spiraal invloed toename klachten cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door D83, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik zal volgende week van mijn neuroloog meer over horen over hoe af te bouwen, en hoelang t duurt voor t medicijn uit mijn bloed is maar tot die tijd benieuwd naar jullie ervaringen.. Daarnaast; Viel t afbouwen zwaar? Ben wel bang voor een tijdelijke toename van aanvallen maar waarschijnlijk als t spiraal eruit is worden de aanvallen uiteindelijk ook wel minder of juist (tijdelijk) misschien ook wel meer, dat kan ook want dat gooit ntl ook heel mijn cyclus overhoop? Iemand enig idee hoelang t duurt voordat topiramaat überhaupt uit je bloed is? Want je mag t niet gebruiken als je zwanger wilt worden..

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb vroeger ook topamax genomen, maar ben na verloop van tijd overgegaan naar een combi van topamax en keppra, nadien enkel de keppra blijven nemen en aanvalsvrij gebleven...nu toch al zeker 3-4 jaar.

Ik heb de keppra in overleg afgebouwd naar een lagere dosis, maar ik moest sowieso de medicatie blijven nemen, stoppen en een aanval krijgen zou gevaarlijker zijn dan de medicatie. Maar topamax mag je volgens mij inderdaad niet blijven nemen!

Ga je over op een andere soort medicatie of moet je gewoon heel je medicatie stopzetten?

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bedankt voor je reactie ik zal geheel stoppen omdat ik de medicatie gebruik ter bestrijding van de migraine en niet voor epilepsie

Ik heb een medicijn wat ik tijdens m'n zwangerschap kan gebruiken wanneer de aanval niet te doen is maar iets preventiefs is zover ik ben geïnformeerd niet mogelijk
    Was t maar waar...

Deel Deze Pagina