topless jeugd

Discussie in 'De lounge' gestart door mama3boys, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama3boys

mama3boys Actief lid

23 apr 2012
    140
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi ik wilde even mijn frustratie met jullie delen en benieuwd wat jullie ermee zouden doen .jaja ik weet er komen deze dagen veel buren problemen voorbij maar deze heb ik nog niet gezien hier :D

wij wonen in een 1 gezinswoning op een hoek met een grote tuin aangrenzend aan mijn tuin staat een rijtje duplex woningen waar jonge mensen wonen , nu gebeurd het vaak dat er veel lawaai is en er veel jonge mensen op af komen , bijv. gisteren er is een groot zwembad vol met jeugd word veel gedronken en geschreeuwd en de hele dag harde muziek .

Nu heb ik daar nooit een probleem van gemaakt ook niet als ze een nachtje doorgaan in de zomerdag , maar gisteren stonden de dames dronken en topless te springen en te schreeuwen :$ naar beneden vanaf het balkon , ik baal hier zo verschrikkelijk van ,mijn 3 kids van 4 , 7 , 8 jaar zien dat allemaal vanuit mijn tuin .
    Kijk dat ze topless liggen zonnen in hun tuintje moeten ze zelf weten maar je gaat toch niet met je borsten over een balkon hangen en schreeuwen ??? :x ik wil dit gewoon niet voor mn kids ik heb ze naar binnen moeten doen en was pis link

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ligt misschien aan mij, maar wat is er zo erg aan?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja daar zou ik ook niet al te happy mee zijn.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik zie het probleem ook niet zo hoor. Je vind topless meiden niet erg, behalve als ze gaan springen :(.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tsjah je zonen zullen straks tieten genoeg te zien krijgen...:D

Nee gekheid ik zou me er niet druk om kunnen maken

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hmm, ik zou persoonlijk meer problemen hebben met het overmatige drankgebruik ;).

Verder kun je er denk ik niet zo veel aan doen. Ze vallen er tenslotte niemand mee lastig.

7. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kan me voorstellen dat ze het vervelend vind als er ineens 2 blote tieten voor je jonge kinderen staan.. Was ik ook niet blij mee geweest

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    en over het feit dat ze een verkeerd voorbeeld geven aan de kids.. springen van het balkon af bv..

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou het echt niet leuk vinden en de kinderen ook naar binnen halen. Ik wil ze voorlopig buiten bereik van zulke praktijken houden waar vrouwen zo goedkoop te werk gaan en in het openbaar met hun tieten te koop gaan lopen. Om die reden komen wij ook nooit op drukke stranden in de zomer en zou het nog minder vinden wanneer ik daar vanuit mijn eigen tuin niet onderuit zou kunnen.

10. mama3boys

mama3boys Actief lid

23 apr 2012
    140
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    het was niet dat ze er gewoon stonden he , het was best wel aso volgens mij gaan normale mensen niet staan schreeuwen en springen in hun blote borsten op een balkon en dansen , en nee dit vind ik zeker niet normaal

11. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou het ook echt niet leuk vinden. maar ik vind topless in het algemeen al niet kunnen.

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Kan me voorstellen dat je het vervelend vind maar veel kan je er niet aan doen.

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou ja, topless op zich heb ik geen moeite mee, zeker niet op het strand, maar om het nou zo over straat te hebben ... ik zou iig ook wel een wenkbrauw optrekken ... (daarbij, ik moet er niet aan denken om topless op en neer te springen, ik denk dat ik echt pijnlijke borsten zou hebben ... :p)

14. Islah

Islah Niet meer actief

Wat is het grote verschil tussen topless en bikini dan?

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Met bikini zijn je borsten nog bedekt en topless ( de naam zegt het al ) niet:D

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Uh wel of niet blote borsten:p

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Maar volgens mij mag dit ook niet eens, valt dat niet onder aanstootgevend gedrag of iets dergelijks?

18. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

uuhh ik vind dat toch heel wat anders hoor;)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat ligt ook aan de bikini ;)

Ik zou ook niet dolenthousiast zijn, maar je kunt er weinig mee vrees ik :)

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ligt niet aan jou hoor ik zie ook het probleem niet zo

Deel Deze Pagina