Voor de tandarst(assistenten) onder ons.

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een bepaald steentje. Nu is deze zo goed als niet te verkrijgen hier in Nederland. Wel in Engeland en America, daar vind je ze overal. Nu is het probleem dat ze óf niet naar NL verzenden, óf er zo belachelijk veel verzendkosten voor vragen dat het te duur wordt.

Nu kreeg ik de tip dat tandartsen deze gebruiken dus ik ben op zoek gegaan naar leveranciers/groothandels voor tandartsen. En ja hoor, de één na de andere site komt tevoorschijn:D Helemaal leuk, alleen verkopen ze niks aan particulieren. Ik heb een aantal van hen een mail gestuurd of het mogelijk is om een uitzondering te maken, maar ik ben te ongeduldig om op een antwoord te wachten..

Weet iemand welke leverancier/webwinkel/groothandel deze wel aan particulieren verkopen? Ze vragen allemaal een KVKnummer en die heb ik niet, ook geen bedrijfsnaam..

Mocht dit niet lukken, zal het mogelijk zijn om deze via mijn tandarts te bestellen? De beste man is vrijdag pas weer aanwezig helaas en wil m z.s.m. hebben:D

alvast bedankt.

Oja, het gaat trouwens om een Arkansas steen/stift.

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ik zou je eigen tandarts bellen/lief aankijken. Wellicht wil ie wel zo'n steentje voor je bestellen. Ik heb in mijn stageperiodes wel eens iemand gezien die graag een haakje wilde hebben (geen idee waarvoor) en die kreeg ze ook, geen probleem.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vanmorgen gedaan en als uitzondering heeft hij de steentjes besteld. volgende week komen ze binnen :D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    waar gebruik je het voor dan? vroeg ik mij nieuwsgierig af ;)

Deel Deze Pagina