Oh, off-topic, maar iets waar ik hierdoor gelijk aan moest denken. Laatst zaten we bij de ijssalon en kwam er een groep verstandelijk gehandicapten binnen om ook een ijsje te kopen. Roept er eentje heel enthousiast 'heee, ze hebben hier ook Snikkelijs! Haha, die bedoelde Snickerijs, mijn man en ik moesten keken elkaar aan en toen we weer buiten waren, hebben we wel even flink gelachen. Bah, snikkelijs !
en jij denkt dat mensen je laten gaan als je topless door de stad fietst??? dat word ook gemeld hoor en daar word je ook op aangesproken en hoogstwaarschijnlijk krijg je best wel een boete. Ik vind borsten laten zien ook naakt...en dat vind de wet bij mijn weten ook.
Dat is wat anders als in je eigen tuin/balkon. Dan doe je het namelijk op je eigen grond. En valt het niet onder woonoverlast Stank en herrie weer wel.
Bij mijn weten mag dat ook niet. Als ik in mn blote doos en tiete voor het raam ga sta dansen en mijn buurvrouw vind dat aanstootgevend, kan ze de politie bellen en die komen dan echt wel..ook al sta ik in mn eigen huis. Krijg misschien geen boete, maar zou me de ogen uit de kop schamen en me nog wel een x bedenken om het weer te doen...brrr
Nou hier komen ze er echt niet voor hoor Zeggen ze echt tsjah mevrouw doet het in dr eigen woning kunnen we niks aan doen. Wij hebben trouwens nudisten in de straat Die lopen dus ook poedeltje naakt door t huis heen ( nu zie ik dat niet dagelijks hoor maar vrienden van mij wonen achter hun en zien dat dus wel regelmatig ) Mja nogmaals k zou me er echt niet druk om maken ze zetten zichzelf voor joker want het is alles behalve sexy oid. Ik zou wel klagen om het geluid en de drank dat vind ik persoonlijk erger als een paar blote tieten.
voor mijn eigen vind ik het niet heel erg..maar voor mijn zoon wel. Hij hoeft dat niet op zo'n manier te zien.
hoe kun je het nou vergelijken met jezelf? bedoel dat je kids hun vader of moeder eens naakt zien nadat je uit de douche komt of je aan het omkleden bent. en dan zeggen ach heeft je kind nog nooit jou naakt gezien? euhm daarom moeten ze ook maar naar de tieten van een paar pubermeiden kijken? goed voorbeeld hoor.... vind ik zo'n rare vergelijking! je kinderen leer je toch juist dat ze dat alleen thuis kunnen... dus na het douchen of wat... en dat niet jan en alleman hun lichaam mag zien... vader of moeder of zusje is heel wat anders! vreemd hoor.... als ik zulke buren had met van die tienermeiden die daar in hun blote voorgevels stonden is het dan raar dat je tegen je kids zegt komop ff naar binnen? of laat je ze gewoon kijken wat die meiden allemaal doen?
Je laat je kinderen toch ook niet naar van die na-11-uur-reclames kijken? En dan níét met als enige reden dat kindjes na 11 uur al op bed liggen Ik zou ook niet zo blij zijn met zulke buren. Een paar vrouwen topless op een druk strand zou me niet zo interesseren, denk dat een jong kind zoiets niet eens opmerkt, maar als ze overdreven op een balkon met hun tieten gaan staan slingeren.. Euh, nee.
Leuk als je kinderen denken dat dat normaal is. Staan ze straks als ze 16 zijn ook zo bij vrienden op het balkon... Zonnen okee, maar zo uitbundig springen dat iedereen het kan zien vind ik echt te ver gaan Degene die het niet erg vinden, vinden jullie het dan ook niet erg als jullie kind dit straks doet. Ze denken zo dat het dus normaal is..... Idd is het een man dan is het meteen een viespeuk
Nou ik zal mijn kind leren dat dat niet gepast is nee. Maar dat is mijn kind en de kinderen die dat wel doen is mijn zorg niet dat is de zorg van hun ouders. Ik zal in ieder geval niet van mijn balkon verhuizen omdat de buurvrouw in dr naakie ligt te zonnen en misschien in dr bloten memmen heen en weer loopt. Hij zal dat straks op het strand of uitgaansleven eerste vakantie alleen vast ook wel zien/doen en dan ben ik er niet bij. Maar onder mijn dak gebeurd het niet.
Wat is er mis met blote borsten!?? Is toch heel normaal... dat je last hebt van geschreeuw en harde geluiden dat begrijp ik volkomen, maar kom op, blote borsten terwijl ze in hun eigen tuin zitten...? waar maak je je druk om!
Ja zonnen en rondlopen snap ik dat gebeurd hier ook na het badderen Maar wil inderdaad leren dat dat iets intiems is dat je niet aan iedereen laat zien. Als ze het andere zien doen denken ze dat het dus wel kan
In eigen tuin....ze stonden op het balkon aan een openbare weg, zat en springend komaan dat is toch niet echt netjes
Dat hoeft niet hoor. Je kan ze toch leren dat het niet normaal is ook al zien ze andere het doen? Bedoel even een gek voorbeeld maar als jij een wijntje drinkt bij je eten leer je hun toch ook dat het voor grote mensen is maar zien ze het jou toch ook drinken? En hun drinken het toch ook niet?
Dat is ook zo. Maar ze zien dat die meiden plezier hebben en denken dat als je zo doet iedereen het naar zn zin heeft Denk als je een fles wijn op een plek zet waar ze bij kunnen, ze het wellicht een keer gaan pakken....maar is beetje off topic hihi
hoe kan je zoiets normaal vinden? ik vind het maar schandalig.. dus je zou het ook normaal vinden als een man zijn dingentje laat zien? Kinderen zijn daar veelst jong voor en moet je helemaal niet zoiets laten zien of laten leren van dat het normaal is! .. Geen normen en waarden... Ik vraag me af als je het zo normaal vindt zou je het dan ook zoiets doen? springen lawaai maken ..aandacht trekken? Als iemand zo bloot gaat zonnen in hun tuintje prima! Doen mijn buren ook..was laatst nog traumatised door mijn buurman!
Voorbeeldje ik ken een jongetje die laat weleens zijn blote kont zien (gezien van andere) iedereen (de kids) liggen dan in een scheur. Nou ik zou het niet leuk vinden, maar hij ziet het van de oudere kindjes