topless jeugd

Discussie in 'De lounge' gestart door mama3boys, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0

Owww ergggg hahaha

2. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Uuhhh wie :) ken ik niet (gelukkig maar denk ik hihi)

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Weet ook niet of het nu nog op tv is hoor.

Maar dat was een tekenfilmpje van een klein ventje die een mega grote mond had tegen zn moeder en juffrouw en dus de blote billen dans deed.

Geen leuk filmpje dus voor jonge kinderen.

4. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    haha jaa geen fijn beeld was het.. moet het nog steeds wel verwekken:p:)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Verwekken nog wel...:D:p!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.873
    19.313
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En hierin heb je dus echt ongelijk. In de wet staat namelijk niet dat het alleen maar verboden is als het in het openbaar plaatsvindt, maar dat het al verboden is op het moment dat het zichtbaar is vanaf de openbare weg. Het maakt dus niet uit op wiens terrein je bent, je moet ervoor zorgen dat je niet (duidelijk) in je blootje de aandacht staat te trekken van mensen die zich op de openbare weg bevinden.

Overigens is er een verschil tussen 'niet toegestaan' en 'strafbaar'. Wat deze meiden deden is niet toegestaan. Je kunt er dus de politie voor bellen en die zullen (als ze tijd hebben om langs te komen) de dames sommeren zich te bedekken of naar een plek te gaan waar ze niet zichtbaar zijn voor anderen. Het is pas strafbaar als er sprake is van boze opzet (denk aan potloodventers). En dat is bij deze dames denk ik niet het geval geweest.

Ik denk trouwens dat de meeste agenten best bereid zijn om even langs te komen als je meldt dat het gaat om blote jonge dames. :p

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo bedoelde ik het eigenlijk ook:D

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Chin-Chin :D

9. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Ik neem aan dat als ze in de tuin liggen te zonnen, haar kinderen dit niet zien omdat er een heg of schutting tussen zit. Als ze op het balkon staan zien ze het wel. Ik zou hier ook niet al te blij mee zijn!

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Haha ja die was leuk! Is ie nog op TV?
    Paar jasr geleden had Super de Boer actie wasrbij je DVD's kreeg bij de boodschappen, daar zat ie ook bij. Kinderen kwamen echt niet meer bij...

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Neeee helaas

Ik vond het ook leuk:D

Deel Deze Pagina