Ja, theezakjes noem ik dat. Ik heb nu nog alles prima zitten maar zwaartekracht en leeftijd laat alles zakken...
Ik gebruik die als het teken van gluren, en icm de haakjes en stipjes zal ik nu telkens als ik die whatsapp oogjes zie denken aan gluren naar tieten
Heb ik zelf bedacht hoor weet niet of het zo is. Hoorde laatst ook dat deze high five is ipv bidden… het is maar wat je er zelf in ziet denk ik. Bekijk bijlage 752042
Ik dacht ook altijd dat dit bidden was/ een hoopvol teken, als ik goed kijk zie ik er een high five in maar het valt nou niet direct op haha
Sinds iemand me erop wees durf ik dat dus nooit meer te posten als hoopvol bij nare berichten. Dan denken mensen die er wel high five in zien dat ik het nare nieuws toejuich. Lastig leven met al die emoticons “gelukkig” hebben we hier op zp er maar één hand vol uit het stenen tijdperk en spreken die allen wel voor zich.
Ja die zijn naast het lichaam verplaatst kreeg het niet goed vanwege de quote erboven denk ik. Maar de bedoeling was dat ze er ergens onder hingen