Vroeger zonde ik altijd topless, dus ook in de achtertuin. Maar dit was voor het mobiele telefoon en internet tijdperk. Nu interesseert egaal bruin worden me totaal niet meer (gebruik bovendien zelfbruiner en kom amper nog in de zon) en heb ik dus geen enkele reden om het nog te doen. Anders zou ik het misschien in m'n tuin doen als ik genoeg privacy had, maar niet als de buren me gemakkelijk kunnen zien. Buiten m'n tuin zou ik het zeker niet meer aandurven met al die gsms tegenwoordig.
Wow, wat belachelijk! Een kind van 7?! En een jongetje van 7 in zwembroek mag wel neem ik aan. Hoe bedoel je sexualiseren van jonge kinderen
Nou vind mijn borsten voor zijn ogen bestemd. En aangezien hij degene was die me toen ik 16 was aan een bikini top heeft gekregen (omdat hij het niet tof vond dat zijn vader mijn borsten zag, en op het strand jaloers werd als er iemand te lang naar keek) vind ik dat hij dat stukje respect wel verdient dat ik niet met blote borsten op het strand ga liggen. Daarnaast heb ik nu een puberzoon die zich er denk ik ook erg ongemakkelijk bij zal voelen en hou wel graag rekening met De gevoelens van mijn gezinsleden.
Ja was een foto van zoon en dochter samen. Dochter was toen 6 zoon 14, maar door dochter haar topless foto werd ik geblokt. En dat in een tijd dat iedereen mag zijn wie hij/zij/het wil vond ik erg apart.
Ah ja dat snap ik. Ik heb nooit topless gelopen. In de Biblebelt is dat nooit echt de standaard geweest Ook niet in mijn jeugd. Voor mij is het ook echt not done. Ik loop ook niet naakt door het huis ofzo. Douchedeur zit hier ook bij iedereen op slot. Veel mensen zullen dat preuts noemen, ik noem dat normaal
Ieder zijn ding. Naakt hier in huis is niet gek. Als ik sta te douchen staat zoon bij wijze zijn tanden te poetsen en gaat dochter ondertussen plassen. Wij hebben geen slot op de badkamer deur. Vanaf de douche naar de kleding kamer loopt ook iedereen naakt door het huis. Soms ook als de gordijnen open zijn. Als ik daar bewust van ben gooi ik wel een handdoek om maar druk maak ik me er niet om.
Ja hier ook. Alleen hoef ik mn vriend niet te zien plassen en andersom ook niet. Bij dochter vind ik dat dan weer niet erg. Bij ons thuis waren we vroeger ook wel zo vrij. Weet nog op mn 16e dat ik ook naakt op de overloop liep. Toen vond mn vader het niet meer zo fijn. Dus vanaf toen maar wat aan als hij boven was en ik onder de douche uit kwam, haha.
Daar zeg je me wat. Ik lees nu al een paar keer dingen in de trant van 'vroeger, toen iedere vrouw topless zonde', maar mijn ervaring is toch wel anders. Maar ik kom dus ook uit de biblebelt (Zeeland), dat verklaart wel eea.
Ik kan me goed herinneren dat mijn neefje (nu 23) klein was, denk 2 a 3 jaar. We waren met de hele familie op Zandvoort. Elke vrouw was Topless om ons heen vreemden ook. Op een bepaald moment ging ik een ijsje met Hem kopen in een strand tent. En hij begint te lachen en wijzen. Waarop ik vraag wat er is. Zegt ie ik zie die mevrouw haar tieten in haar bh (bikini top) dat viel hem dus op en de 50 topless vrouwen om hem heen niet.
En ik ging altijd naar naturisten campings enzo, dus in ‘mijn vroeger’ was iedereen de hele zomer naakt
Vroeger wel topless. Nu niet meer. Je merkt gewoon heel erg dat de tijden zijn veranderd. Zou het op het strand nog wel kunnen doen, maar voelt op de één op andere manier toch iets ongemakkelijker nu bijna niemand meer topless zont. Ben er op een gegeven moment dus ook zelf mee gestopt omdat ik zowat de enige was zonder bovenstukje aan. En met al die mobieltjes geen zin om ineens een foto over het internet te hebben gaan. Juist omdat het meer uitzondering is geworden meer kans dat iemand denkt even een leuke foto te schieten. Ik vind wel zonde eigenlijk. Vind het ook een soort van verpreutsing. Het voelde vroeger veel vrijer, gewoon de zon en wind te voelen op je huid ipv een bovenstukje wat vaak niet heel erg lekker zit (een bh gooi ik ook altijd het liefst meteen uit zodra ik thuis kom). Het zijn maar borsten. En ze zitten daar om een kind te kunnen voeden. Niks meer en niks minder, want als de natuur voor flesjes met poedermelk had gezorgd dan waren borsten overbodig geweest en waren vrouwen ook zo plat als een dubbeltje geweest. In de tuin topless deed ik vroeger in de tuin van mijn ouders wel. Tot de buurman wel ineens heel vaak heen en weer door de tuin liep. Van achterdeur naar schuur en terug en ik ineens doorhad dat hij daarbij steeds over de hoge heg keek als hij heen en weer liep waarbij hij zeker op zijn tenen moet hebben gelopen gezien de hoogte van de heg. Ik vind het niet erg als iemand mij topless ziet, boeit mij in principe niets, maar als iemand zo eng loopt te gluren dan haak ik toch wel af, vind dat heel onprettig.
Nee, totaal geen behoefte aan! En zo wel, dan zouden onze achterburen en aan beide kanten de buren ook mee kunnen kijken. Nee, bedankt
Dat mag, als ik het maar snap! No bad feelings at all! En eigenlijk wil ik dat niet opnieuw oprakelen want ik denk dat ik weet waar je op doelt, maar daar is geen blootheid aan te pas gekomen in al die jaren. Verder dan zoenen is dat nooit gegaan.
Zelf zou ik dat nooit doen en ook totaal geen behoefte aan. Lang leve strappless als je geen afscheiding van bandjes wil. Bij topless denk ik aan de jaren . Iedereen moet vooral doen waar diegene zich goed bij voelt.