Topless zonnen in je achtertuin: ja of nee

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 23 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb nog nooit topless in de zon gelegen. Nu heb ik sws een pesthekel aan in de zon liggen maar als jonge meid moest en zou ik bruin worden ;)
    Aangezien ik altijd verbrandde wilde ik mijn borsten die ellende besparen. Daar komt nooit zon bij dus sws kwetsbaar. Ook vind ik mijn borsten iets privé en ik ben helemaal niet preuts maar niet jan en alleman hoeft mijn borsten te zien.
    Ik zie sws nog maar zelden vrouwen topless zonnen en als ik ze dan al eens zie dan zou ik zomaar kunnen denken van trek alsjeblieft iets fatsoenlijks aan.

JupitR, NiVa0230, Duma en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.007
    113
    Aan zee :thumup: we hebben hier een 'naakt' strand met een soort van gedeelte waar mensen niet helemaal naakt liggen maar bvb wel topless. En ja ik doe dat dan dus ook gewoon indien ik er zin in heb. :o: in de tuin niet, we wonen. Te ingebouwd en de buurmeisjes/jongens hoeven dat uit het dakraam niet te zien.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Mijn ervaring (grote stad) is ook anders. ;) :)

Heb er zelf ook 0,0 behoefte aan, dus nee, nog nooit gedaan en ook niet van plan het ooit te doen. ;) Ik lig overigens sowieso niet te zonnen in de achtertuin. :)

citroenrasp vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Mijne inderdaad ook.
    Ik kan me van de moeder van één vriendinnetje vroeger herinneren dat ze topless in de tuin lag en weet nog dat ik heel gek vond. Zag het verder helemaal niet in mijn omgeving.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Ik ben ook opgegroeid in de grote stad en we gingen regelmatig naar zee maar daarbij was topless in mijn herinnering ook niet de standaard.

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Uit respect voor je man? Wat goed van jou zeg.

GossipGirlxoxo en evaleana vinden dit leuk.
  7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt bizar dat je je zelf nog zo geloofwaardig vind. Wie hou je nu voor de gek?

NiVa0230 vindt dit leuk.
  8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Zou het doen als ik geen inkijk zou hebben nu zouden 10 woning oid in onze tuin kunnen kijken maar bikini geen problemen mee en stond een keer te praten met mijn buurman zonder dat ok door had dat ik mijn BH uit had gedaan en ik best een fout shirt aan had. Kwam bonnen en mijn vriend schoot in de stuip, "je hebt toch niet zo met de buurman staan praten"! Ik kijk naar beneden jahoor priemende tepels.

Anyway op het strand wel. Als ik er zin in heb.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Oh, ik ben gelukkig niet de enige

evaleana en Mammavantwee vinden dit leuk.
  10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Ik ben van 1973 en inderdaad, topless was volkomen normaal, ik heb meerdere foto’s van mezelf met vriendinnen gezellig met de boobies bloot.
    En helemaal met je eens, toen kon een man en ook jonge meiden gewoon nog zien dat borsten er in alle vormen en maten komen en dat dat ook helemaal oké is.

Ik zou topless kunnen zonnen maar doe het niet, 2 meter verder kijkt de buurman die altijd boven zit zo bij ons naar binnen, dat is geen punt maar topless…nee.

Asil en Martini vinden dit leuk.
  11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Topless maar wél met zwarte kousen :roflmao:

Nee hoor zonder dollen, ik heb nooit topless liggen zonnen en ben dat ook niet van plan. Heb daar ook het lichaam niet voor:oops:

12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heb je last van de warmte ofzo? Snap niet zo goed waar jij je druk om maakt, waar je ogen niet waren kan je mond niet over praten!

Kundera, Zoe123 en Suzy85 vinden dit leuk.
  13. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Neehoor, geniet er best van! Af en toe lekker gespetter van de kids uit t zwembad, heerlijk.
    Mijn ogen waren hier op het forum en daar heb je toch echt iets anders beweert.

14. GossipGirlxoxo

Dan moet je denk ik langs Hans anders want ik heb niets anders beweert hier op het forum! Dat is een aanname die werd gemaakt nav wat ik deelde.

15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Zou fijn zijn dingen te laten en niet steeds een steek onder water te geven.

masami, Jessi79, Syane en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Nee, mn lenzen zitten echt prima. Je kan ook je eigen geschiedenis even teruglezen, dan kom je het vast en zeker tegen.

17. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Klopt, maar er wordt op een bepaalde manier steeds om gevraagd. En op dat moment reageer ik er wel op ja. Uit mezelf haal ik het echt niet aan, geen behoefte aan.

18. GossipGirlxoxo

Dat ze lekker zitten geloof ik meteen, dat de sterkte goed is heb ik grote twijfels over. Maar denk wat je wilt denken eigenlijk interesseert het me helemaal niets ik weet zelf hoe het zit en waarom ik niet topless zon om on topic te blijven. Fijne dag nog en geniet van het zonnetje :thumup:

19. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Het interesseert je wel degelijk en dat snap ik als je steeds iets anders verteld. Het lijkt echt of je 2 persoonlijkheden hebt.

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Nee er word niet om gevraagd jij reageerd. Er staat niet "he bloempjelief, wil jij je ongezouten mening en oordeel geven". Het is maar net wat je interesseert denk ik. Of waarvan jij het nodig vind op te reageren.

Kundera, masami, Cin85 en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina