En ik vroeg wel; Asil reageer jij even op mij? Enig idee hoe een openbaar forum werkt? Dit interesseerde mij zeker ja, omdat ik er niet bij kan.
Ik heb geleerd om mensen te respecteren. En gedane zaken daar te laten. De laatste woorden zijn destijds al gezegd. Als het je echt zo geïnteresseerd had dan had je inmiddels meer geweten. Ze is een open boek. En misschien als je dat zou lezen zou je mening over iemand ineens heel anders kunnen zijn.
Het ging mij om het liegen, daar heb ik geen respect voor. Zij haalde dingen aan over de situatie van toen, die dus elkaar tegenspreken. Dus ja, dan vraag ik me af wie ze nu voor de gek houdt. Al was mijn reactie op een post weer daarna zag ik, maar dat had er dus mede mee te maken.
Dat kan, persoonlijk zit ik niet zo in elkaar. Al zou iemands leven hier een complete leugen zijn. Mijn zou het niet boeien. Wellicht dat ik mij er daarom aan stoor. Maar iedereen is anders.
Ga jij terug halen wat hier elkaar tegenspreekt! Je doet aan aannames. Toevallig heb ik die hele situatie met @citroenrasp toen besproken. En haar alle details verteld. Die dacht ook dat het anders was op basis van aannames maar er is door mij nooit iets anders geschreven daarover.
Ik snap het wel, dat mensen kritisch zijn hier in. Ben ik zelf ook. Maar ben ook wel van mensen een tweede (of derde of vierde) kans geven en van wat ik zo vluchtig las in andere topics zou het wel eens een keerpunt kunnen zijn voor @GossipGirlxoxo. Dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Maar snap andere mensen dus ook als ze een kritische noot plaatsen. Het zal nog wat weg moeten ebben wellicht.
On topic; vandaag nog met de dames bloot in de zon gezeten wel thuis in de tuin, deed het vroeger ook wel op het strand of op vakantie oid maar dat zou ik nu nooit meer doen.
Ik ook, menig ok, die heb ik ook. Maar weer het onderwerp aanhalen, nergens voor nodig. Iedereen weet het, er is uitvoerig over gesproken iedereen heeft een mening, een oordeel of zelfs een veroordeling gegeven. Op een gegeven moment is het genoeg. Ik bedoel een ieder kan kritisch zijn, of uitlatingen doen die ik niet fijn vind of een leven leiden waar ik niks mee heb maar ik ga dan ook niet in elk topic die persoon aanspreken als er een opmerking word gemaakt waar je er weer naar toe kan refereren. Onnodig, vind ik, maar zoals gezegd zo zit ik in elkaar. Wie ben ik mezelf in de positie te zetten iemand "kansen" te geven, wanneer die gene bij mij niks heeft geflikt. Je bent mijn partner, broer, zus, vader, moeder, vriend of vriendin niet in real life. Dat zijn de mensen die ik extra kansen geef tot ik er moe van word. Maar op een forum...
On topic: ik ga niet topless zonnen, ik ga überhaupt niet zonnen. Als tiener vond ik dat nog wel leuk en zelfs belangrijk om bruin te worden denk ik, maar nu blijf ik liever koel en witjes Topless heb ik ook geen behoefte aan. Mijn moeder deed dat wel. Die is van '61.
Mijn ervaring ook hoor, en ik kom gewoon uit het katholieke Brabant. Maar misschien ben ik net wat jonger dan sommigen hier (ik ben 36). Ik heb nooit de behoefte gehad om topless te zonnen/rond te wandelen en als ik dat wel had, had ik een onhandige tuin want ik denk dat ze bij zeker 10 huizen m'n achtertuin in kunnen kijken
Je hebt destijds aangegeven dat je er zelf veel last van had dat je vreemd ging. Daaruit blijkt dan dus dat je het zelf ook onrespectvol vond. En nu zeg je dan dat je blote borsten uit respect alleen voor je man bedoeld zijn. Dat is gewoon een erg vreemde tegenstrijdigheid. En mij irriteert dat ook erg. Het komt heel schijnheilig over. En ik snap gewoon werkelijk njet dat je zulke posts doet, nadat die rel er is geweest hier op het forum tav jouw vreemd gaan. Plaats gewoon geen nieuwe posts meer die gaan over relaties/trouw/respect enz. Je roept de negatieve reacties over je af.