Topless zonnen in je achtertuin: ja of nee

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 23 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.180
    1.982
    113
    Topless zonnen heb ik zelf ook geen behoefte aan. Voel me prettiger in badkleding en vind dat ook leuk staan.

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Onze oude buurvrouw die er nu niet meer woont ging altijd helemaal bloot zonnen.
    Wij hadden net de sleutel van ons huis en ik wilde het kozijn gaan schuren boven aan de achterkant, totdat ik naar beneden keek. Je staat dan echt wel even gek te kijken. Ben toen maar de andere kamer gaan schuren:roflmao:

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

#123 GossipGirlxoxo, 24 jun 2023
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2023
    Dat mag jij vinden, dat mag iedereen vinden, maar als ik een topic zie waar ik over mee wil kletsen dan doe ik dat ongeacht het onderwerp. Ik ga het niet bij elk onderwerp nadenken of ik wel of niet wat zal zeggen en wat ik dan zal zeggen of het mooier voordoen dan het is. Dat anderen er een negatieve mening over kunnen hebben is helemaal goed. Die kan ik prima hebben en heb ik geen problemen mee.

edit. Kort samen gevat. Ik heb er geen problemen mee dat mensen er een negatieve mening over hebben. En dat mogen ze me best vertellen. Ik kan er alleen niet veel mee want wat ik niet ga doen is hierover verantwoording afleggen aan mensen die ik niet ken.

Kundera, Muisje2016, Paardenbloem en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Ik haat zonnen. Heb totaal geen moeite met naakt (loop thuis naakt, half naakt) en ook in de tuin in een bh en ondergoed als het warm is. Onze buren zouden me kunnen zien als ze vanuit de eerste verdieping kijken, maar dat kan me niks schelen. We hebben trouwens wel een diepe tuin (15m). Maar goed topless (en zonnen): geen behoefte aan.

5. GossipGirlxoxo

[QUOTE="Kruimel14, post: 24611614, member: 118707"]Ik haat zonnen. Heb totaal geen moeite met naakt (loop thuis naakt, half naakt) en ook in de tuin in een bh en ondergoed als het warm is. Onze buren zouden me kunnen zien als ze vanuit de eerste verdieping kijken, maar dat kan me niks schelen. We hebben trouwens wel een diepe tuin (15m). Maar goed topless (en zonnen): geen behoefte aan.[/QUOTE]

haat is een groot woord maar echt zonnen voor het bruin worden vind ik niet meer leuk. Vroeger vond ik dat echt ultiem geluk. Ik verveel me nu sneller, ben te snel afgeleid. Ik vind het heerlijk in de zon met iemand te kletsen aan tafel of een boek te lezen en de zon op mijn huid te voelen maar stil liggen op een bedje of luchtbed in het zwembad dat kan ik niet meer.

6. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Ik zon eigenlijk nooit omdat ik gezegend ben met een huid dat binnen 1 seconde verbrandt, en de dokter me eens waarschuwde dat ik echt een hoge kans op huidkanker heb. Factor 50 is hier dus mn beste vriend :thumup:
    Vandaag wel even met zoon naar de zwemplas geweest en daar heerlijk topless gezeten. Ik vind zwemkleding vreselijk zitten en als ze mijn borsten op het internet willen zetten vind ik dat helemaal best. Ik vind ze mooi en bovenal zijn het maar borsten. Het viel me wel op dat eigenlijk helemaal niemand gek keek dat ik topless was.

Cin85, OliJul, Martini en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Vroeger wel maar nu absoluut niet meer, dat is bestemd voor me man. Naja nu voornamelijk de laatste jaren voor de kinderen hahah!

Ik weet nog me oma was aan dementeren en ze hebben vroeger altijd een woonboot gehad.
    Zegt ze “ ik heb zo zin om met me bloten tieten op de boot te zitten”. Haha geniaal :roflmao::D

Cobon, citroenrasp, Asil en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Ik ook op reacties van een aantal leden. Het zijn elke keer dezelfde leden die erover door blijven gaan. Al zeg jij ‘ik heb een banaan bij de bakker gehaald’ dan nog weten sommigen het zo te draaien dat het over een eerdere situatie ging :rolleyes:
    Het lijkt wel alsof sommigen het zo persoonlijk nemen dat het ze zelf (of een naaste) is overkomen ;)
    Ja en dat doet pijn ja :o:

Kundera, Syane, OliJul en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik ga nooit meer zonnen!
    Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen met een zonnesteek en verbranden.

Daarnaast hoeft niemand mijn (.) (.)
    Te zien.

10. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    594
    1.550
    93
    Bijzonder assortiment voor een bakker wel :roflmao:

Ysabella, Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Wat heftig! Hoe kwam je erachter dat je een zonnesteek had? Was je in slaap gevallen in de zon dat je de verbranding op dat moment zelf niet gevoeld hebt?

12. GossipGirlxoxo

mee eens. Wil het ook niet weer een groot ding maken door er over te blijven praten. Ik verander er niets meer aan en alles is wel gezegd dacht ik. Al ga ik nu openlijk aan de schandpaal midden op de Dam dan weten bepaalde mensen het nog voor mijn voeten te gooien op momenten dat het er totaal niets mee te maken heeft. En als ze zich daar even beter of fijner door voelen dan neem ik dat voor lief.

13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.666
    18.730
    113
    Vrouw
    Maar zoiets is niet alleen voor mensen die er blijven over doorgaan natuurlijk.

Ik weet ook wie er over gaat beginnen.
    Ik las het en dacht direct : ja daar komt reactie op
    Maar je kan vooraf ook voorspellen wie daar dan weer op zal reageren.

Het forum is zo voorspelbaar :D

Bellybell, Cobon, Syane en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.611
    113
    Vrouw
    Niemand vraagt hier verantwoording, hoe kom je daar bij? De enige die verantwoording schuldig is is je man, maar daar zou je het geheim voor houden. Toch? Uit respect voor hem denk ik…
    En daarbij, jij haalt hier aan in een post dat het vreemdgaan enkel bij zoenen is gebleven en je borsten er dus niet aan te pas kwamen. Maar enkele maanden geleden waren jouw woorden; mijn man heb ik voor de liefde, mijn ex voor de sex.
    Dus ja, gek he dat er dan zo op je wordt gereageerd als je hier dan weer gaat beweren dat je uit respect voor je man niet topless gaat. Geloof je jezelf eigenlijk nog wel?

Lils, NiVa0230, Neuzeke en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Niet in slaap gevallen maar geval niet zien en opletten. De blaren kwamen later pas. <15 jaar oud was ik>

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

Klinkt heel pijnlijk!

17. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.611
    113
    Vrouw
    Haha, ja want daar weet jij natuurlijk alles van :thumup:

18. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.611
    113
    Vrouw
    Je gaat elkaar gewoon een beetje leren kennen he, na zoveel jaar:roflmao:

19. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik had een infuus, koorts en overgeven
    ..uitgedroogd. mijn vader was woedend. Want ik wou me niet insmeren!

Deel Deze Pagina