kleertjes mt 46 & 48

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by mel123, Jul 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    Mijn zusje haar vliezen zijn vanmorgen gebroken en ze heeft al een paar dagen weeen (ze is maandag 34 week zwanger) dus ze krijgt 2 dagen weeenremmers en nu is het afwachten wat er gebeurd.
    Maar om toch voorbereid te zijn ben ik op zoek naar wat kleding setjes in maat 46 en 48.
    Is er misschien iemand die ons hieraan kan helpen voor een klein prijsje? :)

2. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik kan je er niet aan helpen maar bij de thuiszorg winkel en de prenatal heb je ook veel leuke (niet al te dure) setjes.
    Succes!

3. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    Ik had op de site van prenatal gekeken en vond niet dat er echt wat leuks bij zat maar toch bedankt voor de tip :)

Ze is op dit moment aan het bevallen dus als iemand nog iets heeft is het heeeeel erg welkom ;)

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

in de winkel hebben ze meer keus, ik vond vooral dat ze van de nijntje serie leuke kleertjes hadden, mijn uk had zelfs 44 nodig.
    ik heb helaas alles opgeborgen liggen en kan er zo niet bij.

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een super schattig setje, broekje, shirtje en mutsje. Gekocht gewassen en het viel gewoon al heel klein. Doordat ik onverwachts bijna een negen ponder kreeg is het nooit gedragen.

Maar het was zo schattig;) volgens mij is het kleiner dan maatje 50

Zal vanmiddag wel even foto maken.

6. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Babypark heeft ook kleine maatjes

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb momenteel echt geen idee waar die van mij liggen maar hou er wel rekening mee, in de couveuse mogen ze nog geen kleertjes aan in het begin! Later wel een romper maar zorg dan dat er rompers zijn die met drukkers over de buik dicht gaan en niet over het hoofd hoeven. Dat is niet te doen met evt sonde en infuus!!! Als ze de kleertjes bij prenatal etc niet leuk vind kun je ze bestellen bij www.prematuur.nl Daar hebben ze echt leuke kleertjes!!!

8. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Oja C&A en H&M verkopen ook maatje 46!!!

9. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Zou idd even wachten mijn zoontje was 35,4 wkn. en heeft na 4 dagen kleertjes maat 50 aangekregen.

wij krulden de mouwen 1 keer om.
    Hema ook ook kleine zachte maat 50 broekjes.

10. linnepinneke

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Hier hebben de mannen 3 weken maatje 44 aan gekund (ze mochten na een week kleertjes aan en zijn met 34+6 geboren, 1910 gram en 2280 gram) en de maatjes 50 die klein vallen (zoals C&A)

11. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    Hun dochter is vanmorgen geboren ze weegt 2340 gram en is 43 cm.

Ik las iets over de C&a maar die maatjes beginnen (hier bij ons in elk geval) bij maat 50.

linnepinneke alles gaat verder goed met de baby en zoals het nu lijkt mag ze met een paar daagjes al naar huis, ze ligt nu idd in de couveuse maar ws zal dat niet zo heel lang duren :) Maar toch bedankt voor de tip!

Tjilpje ik ben benieuwd! :)

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL

Share This Page