topmark duowagen tandem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieflinneke, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    wie heeft zo'n wagen en kan mij uitleggen hoe t werkt als de baby niet meer in het nestje past?

met de gordels aan kan volgens mij het achterste stoeltje niet meer naar beneden omdat het kussengedeelte recht blijft staan.
    (lastig uit te leggen. mensen met n topmark snappen me wel hoop ik).
    moet de baby nu voorin?
    dan kan het achterste stoeltje dus alleen maar recht als je de gordels gebruikt?

snap het even niet!
    hahahahahah!

help!!!!

2. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ik heb een topmark maar het achterste zitje kan gewoon op 3 standen staan. Helemaal plat, middenin en recht. Maar snap het kussengedeelte van je niet???
    ik kan de gordels ook altijd bij alle standen gebruiken.

Dus daar heb ik geen problemen mee.
    Mijn jongste zit dus gewoon achterin en de oudste voorin.

3. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    denk dat dat ook moet kunnen.... maar het rug-gedeelte daar zit een kussentje op en dat gedeelte blijft recht als ik hem plat doe... of kan je dat op de een of andere manier nog uitklappen??

ik hoop dat je me snapt, kom er niet aan uit...

4. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    er zitten 3 standen op, maar als ik haar rechtop in de gordels doe en dan 1 of 2 standjes platter wil, blijft het gedeelte van het hoofdkussentje recht, dus ligt ze met haar kin op haar borst. dus ik denk dat het kussen-stuk ook nog plat kan, maar hoe?!

5. misa

misa Niet meer actief

#5 misa, 13 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2012
    Ik weet niet goed wat je bedoelt eigenlijk. Ik heb heel kort zo'n wagen gehad, een vrij oude. En de achterste plek alleen als babyplek gebruikt. Maar als ik deze rechtop deed, dan ging het kussentje gewoon mee. Komt er dan ook een ruimte tussen het kussentje en het stoeltje? Of bedoel je dat stukje wat rechtop gaat staan als je het als babynestje gebruikt?
    Heb je anders geen foto zodat we zien wat je bedoelt?

6. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    topmark heeft mij gebeld:

het is idd OF plat met babynestje OF helemaal recht. hoofdkussen kan niet plat. andere iets duurdere versies kunnen wel meer opties.
    dus ik moet de kleine al voorin proberen..... wel hele fijne service dat ze me bellen naar aanleiding van mijn email!!

bedankt voor het meedenken iig!!

groetjes!

7. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    hoe kan ik deze topic sluiten?

8. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ik wist niet dat je bedoelde met de babynestje. dacht dat je bedoelde zonder nestje daarom.
    dan kan het alleen plat ja. Dan snap ik nu wat je bedoelde met dat kussentje. .

maar fijn dat je het nu weet.

groetjes marion

Deel Deze Pagina