hallo, ik heb deze zelf ook willen bestellen alleen het nadeel is dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is...daarom toch maar niet besteld, maar als je hem nog gaat bestellen kun je dat nu het beste doen bij babydump.nl want daar is nu namelijk tijdelijk de aanbieding dat je gratis maxi cosi erbij krijgt,met de adapters om de maxi aan vast te zetten...
Ik heb de topmark zojuist van babydump ontvangen en vind 'm heerlijk! Ikzelf ben 1.55m en mijn man 1.87m en we vinden hem allebei prettig, dus de niet verstelbare duwstang is niet zo'n probleem, hoor! Bovendien is hij goed betaalbaar en hij stuurt heel gemakkelijk. Ook is het mandje onderin groter dan bij de meeste wagens! Kortom-wat mij betreft- een aanrader!
mijn man is 1,94 wij gaan toch liever voor comfort voor beiden dat we de duwstang kunnen verstellen maar hé als het voor jullie geen probleem is dan is het alleen maar mooi mee genomen want hij is inderdaad goedkoop en je krijgt er ook nog een autostoeltje gratis bij,dus dat is ook ideaal!