Hoi dames, Hebben jullie ervaring met de 5 voor 7 euro rompertjes van de c&a? Ik zag de verpakkingen met 5 rompertjes vandaag hangen en ze zagen er leuk en zacht uit, maar ik vind het natuurlijk ook belangrijk of ze wel lang mooi blijven na wassen. Is er iemand die mij hier meer kan vertellen over de kwaliteit ?
Ja ik heb ze laatst gekocht! Ze zitten echt per-fect! Beter dan die van de Hema vind ik! Kwaliteit blijft mooi, lubberen niet uit! Ik zeg dus: kopen maar!!
ik heb wel andere van de c&a maar die zitten echt als gegoten hele leuke voor maar 1 euro haha waren afgeprijst van 3 naar 1 denk meenemen hihi
Ik heb ze ook zien hangen, maar vroeg me af of ik niet beter overslag rompertjes kan kopen? (nieuwe mama to be )
zeker voor de pasgeboren baby vond ik overslag echt veel fijner. Vooral die van de newborn lijn van de hema, blijven heel mooi en zacht. Ik heb ervaring met normale losse romers van de ca en vond die 3 keer niks. Qua pasvorm zat het helemaal niet bij mijn zoontje, terwijl hema, hm, vd, alles prima zat.
Ik heb ze ook en vind ze heel fijn, lekker zacht en blijven mooi. Heb ook een paar overslagrompertjes, maar persoonlijk vind ik gewone net zo makkelijk. Zo gepiept...
Gebruik die van de c&a ook. Zitten bij minn dochter goed hoor. En blijven goed in model na het wassen.mde eerste weken heb ik wel overslagrompertjes gebruikt van de prenatal, zonder mouwen. Als nieuwbakken moeder zonder enige ervaring vond ik dat iets prettiger. Is toch best eng die kleertjes aan doen bij zo'n klein frummeltje. Dan is een overslagromper erg makkelijk.
ik heb ze altijd gebruikt bij mijn zoon . bleven altijd mooi en goed. ga ze nu weer gebruiken . vind ca zijn kleding sozieso van zeer goede kwaliteit voor kinderen.
Dit klinkt allemaal heel erg goed! Voor die 7 euro ga ik ze dan niet laten liggen ! Hebben jullie ook die rompertjes in de pakken van 3 voor 7 euro? Zijn die ook net zo fijn?