Buggy met adapters

Discussion in 'De babyuitzet' started by RinJoTy, Jan 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RinJoTy

RinJoTy Actief lid

Jan 5, 2017
    485
    9
    18
    Female
    Doetinchem
    Hoi girls!

Welke buggy hebben jullie?
    En welke raden jullie aan en wat is jullie ervaring? :)

Ik zoek er eentje waar ook een Maxi cosi op geklikt kan worden

Ik had eerst de Mini Easywalker op het oog van 169 euro, maar na wat googlen en reviews gelezen te hebben, schijnt deze niet erg fijn en soepel te rijden.
    Vandaar dat ik op zoek ben naar jullie ervaringen en meningen en advies :)

Naast de buggy hebben oriënteren wij ons op een duowagen voor onze dochter van bijna 3 en zoontje van nu bijna 8 maanden.
    Omdat de peuterspeelzaal best een eindje lopen is, hebben wij de ABC Zoom op het oog.
    Op de wagen kan de Maxi Cosi geklikt worden, waardoor de jongste ook mee kan.
    Maar soms ga ik met 1 van de 2 alleen op pad, en dan is een buggy handiger.
    Alleen moet deze dus wel voor beide kinderen geschikt zijn.
    Er moet een Maxi Cosi op geklikt kunnen worden voor de jongste.
    Voor de rest moet de buggy niet heel stroef rijden.

Graag jullie meningen en advies over een geschikte buggy of duowagen (achter elkaar).

Wij hebben de Bugaboo Donkey net verkocht, omdat we een wagen met de zitjes achter en/of tegenover elkaar willen.
    Alleen niet zo dicht op elkaar als bij bijvoorbeeld de Kees of P&T.
    De oudste moet er ook makkelijk in en uit kunnen stappen zonder dat je daarvoor gelijk de zitting o.i.d van de jongste er helemaal af moet halen.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Waarom zoek je een wagen waar een maxicosi op kan:( Kindje van 8 maanden kan al prima in een gewone buggy inzet. Gewoon wat plat leggen. Zal een stuk schelen in je zoektocht naar een buggy. Meer keuze.
    Dan kan je evt een enkele nemen. Als je 2 ,kinderen mee neemt dan kan je de jongste in de wagen zetten en de oudste bijv. Op een meerijden plankje of ze plankje met zo'n zitje? En als je alleen met de oudste bent dan kan die in de wagen.

Duowagen zal je denk ik niet lang gaan gebruiken als je oudste al bijna 3 is?

Hier zaten ze met 3 jaar niet meer in de wagen.

3. mc87

mc87 Actief lid

Apr 11, 2013
    336
    39
    28
    Female
    De Phil en Teds is echt een fijne wagen. De oudste kan makkelijk in de stoel klimmen en de jongste zit n het onderste zitje. Dat kan al vanaf 6 maanden hoor! Ik heb i.v.m nekklachten deze wagen gekozenen omdat hij heel licht rijd en ook compact is. Je kan verder helemaal niks losmaken ofzo. Is ook gewoon een wagen met twee zitjes kijk maar op google.
    En op het nieuwe model kan ook een maxicosi op
    Van het merk hauck hebben ze dit model waar je dan een maxicosi op kan plaatsen. Bij baby boetiekpaula is die te koop.

Onze oudste is 2 en de jongste 1. Ook heel handig is dat je het achterste zitje er af kan klikken in nog geen ,10 seconde. En dan heb je een eenpersoons buggy met heel veel boodschappen ruimte en slaapstand.

Succes!

We hebben ook losse buggy's van chicco. Die vallen erg tegen.Als help zoek bent naar een smalle en compacte wagen die vanaf de geboorte kan dan raad ik je deze aan!

Share This Page