Dan zijn mijn vriend en ik verloren, we zijn allebei in januari jarig. Is ons aanstaande kindje onze redding? Uitgerekend op 25 juli.
Ben van 5 augustus, maaarrrr waar blijft dan die topbaan Of is er nog hoop voor mij Dan is het voor ons Liesje helemaal hopeloos met haar geboortedatum van 4 februari
Toevallig, ik ook Vriendlief is de 22e jarig. Wat een super koppel zijn we toch Ohnee, alleen de baby valt er buiten..Als het goed is een maart meisje. Maar ze is wel door ons gemaakt dus wordt dan gewoon een superbaby
Jaja: Albert Einstein (Ulm, 14 maart 1879 - Princeton (New Jersey), 18 april 1955) Mohandas Karamchand Gandhi (Porbandar, 2 oktober 1869 New Delhi, 30 januari 1948) William Henry (Bill) Gates III (Seattle, 28 oktober 1955)
Oei, ik ben half Juni uitgerekend.. Dan maar proberen nog 2 weken langer te blijven zitten kleintje? We hebben ons hoop op jou gevestigd, want papa is van mei en mama van febr, dus niet echt slim... Maar als er iets is kun je altijd naar je oom toe, want die is van Juli!