Waar hebben jullie een topmatras gekocht? Zoveel aanbod dat ik t ff niet meer weet. Zoveel prijsverschil ook.
Wij zijn gaan proef liggen bij Beter bed toen we een hadden die is beviel op internet opgezocht en prijs vergeleken. Toen onderhandeld in de toverwoord was dat is te duur dan bestel ik em op internet en voila kregen em voor de internet prijs mee
TUDDAL Dekmatras, wit - wit - IKEA Wij haddeen deze als proef aangeschaft. Ik dacht nog dat kan nooit wat zijn voor die prijs.. maar ik heb er geen negatieve opmerking over! Vind em perfect, voel de spleet tussen de 2 matrassen eronder helemaal niet meer. Dat was ook de rede dat we een topmatras wilde.
Voor we een boxspring kregen had ik er 1 van jysk. Die beviel ook heel goed. Ze zijn ook regelmatig in de aanbieding
Wij hadden deze ook. Helaas met de bevalling gesneuveld 😂 Maar als we er weer zijn toch weer deze meenemen. Die spleet is ook niks haha. We hadden nog een Ikea tussenstuk maar dat is niks.
Ik lees even mee,onze boxspring is nu 7 jaar oud en inmiddels zijn we aan onze 3de topper toe. De eerste zat erbij toen we de boxspring kochten en daar kwam na 5 jaar een irritante kuil in. 2 jaar terug de duurste bij de Yisk gekocht en die was na 1 jaar al versleten.:x Niet kapot maar aan de ene kant lijkt de topper 'voller'dan aan de andere kant met het gevolg dat het lijkt dat je scheef in je bed ligt. Iedere morgen met nek/rugklachten is niet erg fijn. Nu dus op zoek naar een echt goede topper maar wat je zegt er is zoveel keus en prijsverschil. Al 2x een heel dure topper dus nu moeten we misschien maar op zoek naar een goedkope die wel goed ligt.
Wij hadden een superfijne topper bij ons bed gekregen. Helaas toe aan een nieuwe, maar dezelfde topper was niet meer te krijgen. Ik heb er daarna denk ik 5 geprobeerd en terug gestuurd. Ik krijg op een verkeerd matras pijn in heel mijn lijf. Nu weer een superfijne topper: https://www.ravensberger-matrassen.nl/matrassen-van-koudschuim-visco-traagschuim-of-latex.html?gclid=CJ-7lZHch9MCFe4Q0wodQJIKmg Wij hebben de traagschuim versie.
Die wij nu hebben zat bij t bed idd. Dat was echt een dure. Uit m'n hoofd rond dr 499. Vandaar dat ik me afvraag hoe de goedkopere zijn.