Een vriendin van mij is bezig met een foute CD En nu vroeg ze of ik wist welk nummer dit zou kunnen zijn: Het kan een kinderliedje zijn. Maar er dansen allemaal kindjes volgens ons op het deuntje van de sirtaki maar er word ook in gezongen. Nu weten we alleen niet zeker of het de sirtaki is maar het is iig een deuntje van langzaam begint en steeds sneller gaat. Wie oh wie klinkt dit bekend en weet welk nummer dit is haha.
hava nagila hava? ( niet bepaald de Sirtaki maar gaat ook van langzaam naar snel, mensen die in een rij dansen etc)...
Whahaha ja daar heb ik dus ook al naar gezocht maar kan het nr niet vinden Echt irritant want nu wil ik weten welke ik bedoel en kan nu al vertellen dat ik er de hele nacht van wakker ga liggen hahaha
Skyscrapper volgens mij jaren 90.. Maar waar precies geen idee ben alle hit lijsten al aan het na lopen whahaha. En idd de speedocampings ( weet er helaas alles van )
Oh, geweldig dit topic!!! heel mijn jeugd komt hier voorbij. Bedankt Weegbree. Le LaaAaaaacccccccc........ Du Conneeeemaraaaaaaaaaah!!
Ik zit nu met een liedje in mn hoofd, maar geen idee of dat hem is. Zou ook trouwens niet weten hoe die heet hoor haha. Het lijkt in geen velden of wegen op le lac du connemara trouwens. Het klinkt 'echt grieks' voor zover dat kan haha. Ik ga eens even heel hard nadenken... edit: Ik zit nu dus met deze in mijn hoofd Greek music - Zorba the Greek - YouTube van Zorba the Greek Of is dat te grieks