Ik vind het geweldig, waarom heeft het nu zoveel jaar geduurd voor ze door hadden dat niemand interesse heeft in die nietszeggende liedjes van vrouwen op stomme melodietjes. De Toppers maken vast meer indruk!
Haha, alles is beter toch dan Willeka Alberti, met waar is de zon? Dat was een serieuze inzending toen. Ik vind Herman ook wel een goede inzending voor volgend jaar! Of die oud-minister die mee deed met so you wanne be a popstar...
wat niet is, kan nog komen! wat WEL weer 'apart' is aan Rene: hij draagt geen onderbroeken! ieeeeeeh! Dat heeft mijn moeder ooit eens ergens gehoord of gelezen. Bron onbekend dus weet niet of het waar is, maar goed
Damn.. hier in Zweden is het songfestival echt 'serieus business'. De media gooit nu al iedereen halfdood met de voorrondes en alle roddel en achterklap. Moet wel zeggen dat de Zweden het niet zo slecht doen als de Nederlanders.. Maar goed, alle inzendingen worden dus ook uitgebreid besproken.. man wat ga ik me een partij schamen zeg... de toppers... *kruipt onder een steen*
dan echt over the top! veren, glitters gaysong hoppa! dit is de laatste keer dat ze het proberen dan maar helemaal in oostblokstyl!