zeer strenge winter in aantocht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Amfy, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

BERLIJN-
    Deskundigen waarschuwen dat de winter 2008 - 2009 extreem koud wordt. Door een totale verschuiving in de bovenpatroon ontwikkeld er zich een jet-stream dat in de hele winter een ijskoude noordoostelijke stroming veroorzaakt. Het opwarmen van de aarde heeft in de komende 10 jaren nog geen invloed op de winters en kunnen de winters nog streng uit gaan pakken. Spanje en Italie moeten in de wintermaanden rekening houden met zeer ernstige overstromingen. West Europa krijgt te maken met extreme sneeuwval en zeer strenge vorst. Het Universiteit verwacht een strenge winter die hij vergelijkt als de winters uit 1978 en 1979.

Bron: Ingrid Kuas/weerwoord.

ow laten we het hopen.ik verlang naar een strenge winter.ik kan als niet naar oostenrijk nu moet de sneeuw hier heen komen :)

wat vinder jullie ervan?

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hmm nou we zullen zien zal wel weer eens willen schaatsen...

3. mach86

mach86 Actief lid

hmm, sneeuw zou ik ook wel weer es willen zien!
    Aan de andere kant moet ik bevallen in December, wat als ik nu moet bevallen en de verloskundige kan niet bij me komen door een sneeuwstorm ?!

4. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ik vind het vreselijk! Heb t nu al koud en vind er nik aan buiten. Het liefst zou ik een vakantie van 4 maanden boeken naar de caribbean.

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    schaatsen? ppff...dat kon toen ik klein was....
    al heeeeel lang niet kunnen schaatsen...kan het ook niet meer denk ik hoor...

en winter...tjsa..geef mij maar de zomer hoor!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Daar sluit ik me volledig bij aan.

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Mmm.. we zullen wel zien. Afgelopen winter was hier redelijk mild (was ik erg blij mee) maar de winter daarvoor heb ik -15 meegemaakt en sneeuw van december tot april... bleh!

8. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Kom maar op met die winter. Heerlijk! Kunnen we misschien die verroeste schaatsen van ons nog es uitproberen! En met vorst heb je vaak nog wel een lekker winters zonnetje. Dus van mij mag het!

9. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Dan beval je toch romantisch net als in de film alleen, dan ben jij de held! Het gaat in de film altijd goed, dus... :rolleyes: :)

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

*zingt*

:({|= I'm dreaming of a whiteee christmaaas..... :({|=

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heerlijk, zijn we af van al het ongedierte en sneeuw is leuk! Binnen haartje aan, warme chocomelk, heerlijk!

Laat maar komen!

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Nee, nee nee nee nee nee nee!
    Wij zijn afhankelijk van de fiets en dat is dus geen doen met sneeuw en ijs.. Moet wel iedere dag 5 km heen en terug naar mn paard, dan nog 4 km voor de boodschappen enkele reis enz.
    Ik HAAT winter, als het echt zo erg wordt gaan wij mooi in Januari een week of 3 pleite, lekker naar de zon.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    pfffffffffff......erieus? Ik zit nu al in mn winterdip. Hahaha!
    Nee zonder gekheid...liever een echte winter dan een regen winter, maar het allerliefst helemaal geen winter!

14. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Bah vind er niks aan.. Geef mij maar een zonnetje ;)

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Heeeeeeeerlijk, oh dat zou echt fijn zijn! Een elfstedentocht, witte kerst, dassen en rode neuzen! Ik moet ook bevallen maar ik ga er echt niet vanuit dat ik vast kom te zitten.
    Laat maar komen die winter!

16. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hier precies zo!

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    eerst zien dan geloven hier ;)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jaaaaaaaaa! Doe mij maar zo'n winter.
    Heerlijk, alles lopend doen. Kaarsjes aan, verwarming aan en lekker een filmpje kijken.
    Oh en natuurlijk een sneeuwballen gevecht!

19. oh gezellig!
    inderdaad kaarsjes aan, kerstcd op (heb nu al zin in kerst), sjaal, muts. joepie!
    (ik sta s'ochtends gelukkig niet in de file, dan is het een ander verhaal natuurlijk haha)

20. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    ik hoop van niet...
    mijn roepnaam is grinch :)

Deel Deze Pagina