Geweldig! Serieus, ze hebben er een groot feest van gemaakt, volgend jaar wil. Wij zaten nu redelijk voor aan op de tribune (rij 5) en die afstand was eigenlijk iets te ver van het podium. Dus volgend jaar veldplaatsen!
Ik ben gister ook geweest het was echt super.. heb nu een schorre stem en pijnlijke benen van eht springen en dansen.. Voor iedereen die nog gaat heel heel veel plezier... Geniet er van het is weer top....
ik ben gister ook geweest! Helemaal gaaf, heerlijk indruk wekkend (was nog nooit naar zoiets groots geweest) Was alleen pas 3 uur later thuis, lang leven de NS
Met de auto Amsterdam uit is ook geen pretje.... Wij waren om 3.30 uur vannacht thuis... en natuurlijk om 8.15 uur weer wakker! Maar die speciale gast (wil zijn naam niet verklappen, voor degene die nog gaan) was echt geweldig!
Mijn buurvrouw is gisteren geweest. En mijn moeder gaat vanavond Als ik dat nog enigzins had getrokken, had ik graag meegegaan Maar dat redt ik nu ff niet meer
Ik ga vanavond! WE GAAN LEKKER OP TIJD WEG, FILES VERMIJDEN EN DAAR EEN HAPPIE ETEN. IK BEN ERG BENIEUWD, IK HOOR ALLEEN MAAR POSITIEVE GELUIDEN EROVER, IK HOOP WEL DAT HET GELUID EEN BEETJE OKE IS, ZODAT WE HET OOK OP DE 2E TRIBUNE KUNNEN HOREN
Gister was het geluid super, hoewel sommige microfoons af ent eo weg vielen, maar het was naar mijn mening overal goed te horen... Veel plezier voor degene die nog gaan... Ben beneiuwd hoe jullie het vonden...
ik ben net thuis van de toppers. het geluid was inderdaad best prima alleen... ik vond vorig jaar veeeeel leuker... er werden veel oude hollandse nummers gespeeld dat vond ik persoonlijk minder... ik heb geen spijt, maar volgend jaar zal ik eerst ff na moeten denken of ik weer zal gaan... enneh..mijn buikie vond het ook niet helemaal geweldig...
Nou wij zijn gister geweest en jeetje wat viel het tegen! Geluid was echt slecht, t was maar goed dat je mee kon lezen, want kon er af en toe niks van maken,en ik had hun optreden ook wat spectaculairder verwacht! We zijn zelfs iets eerder weggegaan om ook maar meteen de files te vermijden.
ben blij dat het een geweldig feest was. ik ga woensdag, heb er echt zin in. wie gaan er nog meer woensdag? liefs susanne
Wij zijn gisteren geweest. Ik raad iedereen aan ERG OP TIJD weg te gaan. Wij hebben nl 1,5 uur (!) stilgestaan op de snelweg, thv de afslag...Met als gevolg dat we (maar) het eerste half uur hebben gemist. Maar voor de rest.....Fantastisch! Ook het geluid was prima! Iedereen veel plezier die nog gaan!
Wij zijn gister geweest. En het was helemaal Top. Het geluid was goed, sfeer was goed, de Toppers waren goed. Wij zaten in de tweede Ring, maar het geluid was goed te horen. Ga alleen wel op tijd weg, er kwamen zelfs mensen om 22.30u binnen lopen vanwege de files die er stonden bij de Arena. Voor de meiden die nog gaan, heel veel plezier! liefs Divi
ik ga woensdag 6 juni en heb er zin in ! ga lekker samen met mijn ventje en we gaan gezellie lekker lallend meezingen is voor mij de 1e keer dus ik ben heel benieuwd
we gaan mooi met de trein, nog even uit vogelen hoe we er precies moeten komen. maar dan hoop ik er wel mooi op tijd te zijn. groetjes susanne