Ik hoor hier leuke vrehalen, maar ook mindere verhalen. Vooral dat men te laat aan is gekomen, wat vervelend. Wij gaan a.s. donderdag en worden op gehaald met de bus, geregeld vanuit ticketpoint. We worden om 15:30 in zuid limburg opgehaald, ik hoop maar dat dit goed gaat. Oja, en welke kleur kleding hadden ze nu aan? toch groen? en hebben jullie je aangepast aan de kleding? Groetjes Hope
Ik begreep dat het geluid alleen zaterdag slecht was ( vrijdag viel het wel mee). Ze hadden iets tja wat was de kleur nou eigenlijk trukoisesachtig aan. Heel gaaf... Voor mij ( ondanks al 15 jaar fan van Geer) was het, het eerste jaar en we hadden dus ook niet kleding afgesteld... Volgend jaar willen we dat wel gaan doen... Net als vele expres in het roze.. gewoon voor de lol...
Hoi, Gisteravond (zondag) geweest. Wij kwamen rond half 7 aan met de auto en toen was het nog goed te doen. We hebben P1 genomen (Arena Transferium), want daar stond geen file. Prima en snel parkeren! Maar let op! Bij de ingang krijg je een papiertje waarop staat dat het 17 euro (!) kost en dat je op "evenementen" moet drukken zodra je gaat betalen. NIET doen! Wij waren zonder die knop maar 9.50 kwijt. Lijkt me duidelijk dus, hihi. Veel plezier!
ze hadden iedere keer een andere kleur aan (zaterdag) En het geluid was zoals ik al zei super slecht! Maar er was een technische storing afgelopen zaterdag! Dus er wordt nu gekeken naar een compensatie. Wij zijn dus eerder weggegaan omdat het echt niet te doen was! (was trouwens op het nieuws dat er een compensatie komt ivm slechte geluid)
Als ik jou was zou ik dan wel een officiele klacht in gaan dienen, want compenstaties gaan vaak alleen op aan de mensen die ook daadwerkelijk hebben geklacht...
Jaa wij zijn ook zaterdag gegaan, 2e rang, maar was inderdaad bagger dat geluid, ik heb ook al een klacht gestuurd, het was echt afschuwelijk werd er helemaal naar van
Ik ben zondag 3 juni geweest en het was KAAI gaaf, volgend jaar weer en dan wil ik vooraan! We zaten nu 2e ring geluid was gewoon goed,die was alleen een zaterdag slecht,gister op de t.v had gerard joling het erover en vertelde dat alleen het geluid op de 2e ring slecht was(nou alleen 2e ring daar zitten de meeste mensen)maar dat ze daar nog wel wat mee wilde doen. De sfeer was echt geweldig,alleen voor de dames die geen goede conditie hebben en ook 2e ring zitten je moet een aantal trappen op! Wij zijn ook op tijd gegaan dat moet echt want anders ben je niet op tijd wij zijn amsterdam in gegaan met de metro is goed te doen wel erg druk,heel erg druk. Als je met de auto komt parkeer eerst je auto bij de arena,kost 8 euro de gehele dag. Iedereen die nog gaat veel plezier en geniet ervan! O'ja van een nummer kreeg ik echt kippevel. groetjes jeslin
ik kreeg het bij 2, you never walk alone & blijf bij mij, zooooo en dan ff niet meezingen dan hoor je die hele arena zingen, WAUW!kippenvellies! & die trappen, zoo toen we ze bestelde was ik nog niet zwanger nu was ik na 1 trap al doodop
Mijn collega gaat vrijdag 7 juni en dan is net de feest van de postcodeloterij in Vught en hebben loten maar gaat toch naar de Toppers. Zou lachen als dan net de hoofdprijsvalt van 3 miljoen hahaha.
Was lee towers er zaterdag en/of zondag ook? Vrijdag wel, maar we kregen het idee dat hij overvallen werd... dat hij niet wist dat hij ook moest zingen.
over welke nummer ik kippevel kreeg was ook gerard joling met andre hazes en dan die blauwe lichtjes helemaal te gek. Over de roltrappen in de arena zelf was alleen in het begin en toen de trap we mochten wel toen we terug gingen naar de parkeerplaats de roltrap nemen in dat warenhuis met allemaal meubels(woonarena of zoiets) En ik geloof dat lee towers er iedere avond bij is,krijgt ie mooi 6 bosjes bloemen denk ik,dat kreeg hij bij ons wel. groetjes jeslin