ja hij was er zaterdag ook, toen werd ie ook "overvallen" dus hoort denk ik gewoon bij de show Ja maar was maar 1 klein trapje daarna moest je er nog stuk of 10 (weet niet hoeveel het er waren maar zo voelde het wel
Wouw was gisteren echt TOP bij de TOPPERS ! we zijn wel iets eerder weg gegaan en waren zo weg ! geen problemen gehad alleen een beetje file maar dat was het zeker waard ! het was een kei leuk feestje waar ik ook echt ff aan toe was.
ik vond het ook echt geweldig, vooral de tweede helft was super. heb het echt naar mijn zin gehad! groetjes susanne
Wij vonden dat juist leuk maar ik begrijp voor mensen die er niet vandaan komen dat het natuurlijk niet echt hoeft
Vond Toppers errug leuk.....was alleen pas om half vier thuis! Ik woon in het oosten en ben met een bus maatschappij mee geweest... NOOIT MEER! Moest vandaag werken, en heb ook maar 3 uurtjes geslapen! Maar vond de Toppers een geslaagd feestje!
Helemaal mee eens! Daarnaast vond ik het veel minder swingend dan vorig jaar, beetje timide nummers eigenlijk! En kom op zeg: Engelbert H. en Lee Towers...zijn niet echt toppertjes!
helemaal mee eens Eppie Zojuist nog ff de dvd van vorig jaar opgezet, heerlijk was het toen! Echte meezingers!
ik kom er ook niet vandaan, maar vond het wel super, kon toch lekker mee lallen. nee dat had echt niet mogen ontbreken. groetjes susanne