haha net goed, wij moeten ook achter slot en grendel of krijgen een flinke boete als we dronken achter het stuur stappen en daarna vrolijk gaan rondrijden met een ongeldig rijbewijs(en terecht) en zij dacht het wel te ontlopen. een geld boete doet haar niks dus vind het goed opgelost. het meisje moet het doen zonder luxe aahhhhhh wat zielig
tja, ze moet wat doen om de dag door te komen, en als je dan naast je bezoekuur, nog 2 uur bezoek mag hebben van je psych, dan scheelt dat weer met de tijd die je met je "onder je stand" medegevangenen door brengen moet. ik ben alleen bang dat een psychiater haar niet meer helpen kan, dat mens is zo gek als een deur.
nou ben het er helemaal mee eens dat ze daar zit! jemig zeg wat heeft dat kind allemaal wel niet fout gedaan, als wij dat zouden doen zouden we na de 2e keer al in de gevangenis zitten ahahhaah en zo zie je tenminste dat geld niet alles oplost, want normaal kopen ze zich uit zodat ze niet naar de gevangenis hoeven!
als ze vrij word gelaten, ging het er denk ik meer om om te kijken of ze wel zou op komen dagen! echt ze moeten iedereen gelijk behandelen met geld of zonder...
nu al vrij?.. en ze zat nog wel in het "star-gevangenis" waar alle bekende en rijken naar de gevangenis gaan.. dat schijnt een soort hotel te zijn.. niks vergeleken bij de andere gevangenissen in the states..( voor " kleine" vergrijpen...) maja dat ze NU alweer vrij is.. echt weer wat voor paris.. ik las ook ergens dat ze de helenacht gehuild zou hebben...en dat daarom de psych langs moest komen.
Hoewel, zij leeft natuurlijk van dat Hilton imperium, dan doet het haar nóg geen pijn, zo'n boete, want dat betaalt haar pa vast wel. Ik wou dat ik zo'n loaded pa had....
Geef alle amerikaanse gevangenen die psychiater, los je het cellentekort zo op... Ik kan me niet voorstellen dat er niet mensen met veel grotere psychische problemen in het gevang zitten
Ik vind het echt ronduit belachelijk dat dat mens alweer is vrijgelaten, laat ze toch lekker de straf uitzitten. Dat moet toch iedereen en dat ze loopt te janken so what, dat doen er wel meer daar die veroordeeld zijn. Ik vind het zowiezo al een raar mens want ze komt toch overal mee weg en ze doet het een volgende keer zo weer en dan word ze weer vroegtijdig vrijgelaten. Wat is nu 23 dagen dat is toch zo voorbij, verwaand nest zeg...
hahaha, ik was trouwens niet de eerste, ere wie ere toekomt, Tweety meldde het al om 18.06 zag ik net!
Belachelijk! Ik werk in een gevangenis en daar zitten ook mensen met ernstige psychische stoornissen, als die allemaal om die reden vrij zouden komen.....