Stafford proof hondenspeeltjes

Discussion in 'De lounge' started by paradijsvogel, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo!

Ik ben op zoek naar hondenspeeltjes die stafford proof zijn.

Wij hebben een amerikaanse stafford en een boomer (kruizing Shitzu/malthezer).

We hebben al een grote en een kleine kong, een snoepjesbal en zo af en toe een touw. Deze zijn dus wel stafford proof ;)

Ik heb al van alles geprobeerd, maar onze stafford speelt er 5 minuten mee en dan is het al stuk (en dan speelt hij dus alleen maar en is niet bewust aan het slopen....)

Bij de meeste dierenwinkels kijken ze me gek aan en hebben ze, behalve dus de kong e.d., niets voor me.

Hebben jullie misschien tips? Of misschien een plek waar ik dat soort dingen zou kunnen kopen?

Alvast bedankt!

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb er hier 2 lopen en waar ze mee spelen is een oude autoband in de tuin, knopen in een spijkerbroek maken en perfect voor een trekspelletje. En een powerjumper waar ze in kunnen hangen. Verder idd de zwarte uitvoeringen van Kong.

3. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks, ik vind het zo jamme dat er zo weinig is voor honden met sterke kaken ;) Voor andere honden heb je zo veel....

4. jm88

jm88 Lid

Aug 14, 2009
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    de boomer ball is ook stafford proof!

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

een goede bijtrol

ik heb in groningen op een show ooit speelgoed gekocht, volgens die man sloop proef, nou idd. het is rood met zwart, merk weet ik zo niet meer (heb al ff gegoogeld)

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Een flostouw of een goeie voetbal

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Niet écht speelgoed, maar een Nylabone (ff googelen) doet het bij onze ik-sloop-alles-Franse-Bulldog erg goed.

9. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks!! Ben heel blij met jullie tips!

denemarkw, heb jij ervaring met die website die je aangaf? Ik zoek namelijk nog een online winkel voor dit soort dingen. Bij de meeste dierenwinkels hier in de buurt hebben ze dit soort dingen niet...

10. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dinobone (is van Nylabone)

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik ben pas op een Pitbullshow geweest en een flyer mee van een online webshop. Zal t morgen even opzoeken en t hier neerzetten de site, geen idee wat erop staat maar je kan altijd even een kijke nemen :)

Wat wij hier gebruiken voor onze sterke pitbull teef die binnen 2 min al kan slopen :p

-fietsband, rollebolt ze heerlijk mee en als kapot is tjah kostte bijna niets
    -autoband
    -idd een oud kledingstuk knopen in maken
    -treadmill :), kan ze lekker der energie op kwijt en blijft in topvorm :)

Er is idd niet veel stafford/pitbull proof met die sterke kaken, alles gaat maar even mee en sommigen zoals fietsband etc dus wat langer....Succes en ik stuur morgen even de site ;)

12. Chantalll

Chantalll Actief lid

Feb 7, 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat nog wel redelijk lang mee :

-Autoband
    -Springpole
    -Boomerball

Verder wordt alles vrij snel gesloopt

13. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    nylabone is hier favoriet, sokken met een knoop, boomerbal en een flostouw mits je hond het niet op eet.
    ik heb ook nog een rottweiler die gek is op kleine knuffeltjes en onze staf weet dat ze daar niet aan mag komen soms doet ze het toch en dan trekt ze alleen pluisjes er uit en laat het weer met rust.
    ow een goede tennis bal blijft hier ook goed en ik heb nog een scheepstouw liggen een dunne denk 1,5 cm dik, die heeft onze rottweiler gevonden op straat en het is nu al 1,5 jaar een groot favoriet met trek spelletjes.
    ze hebben hier ook veel mergpijpjes die kan je gewoon in de super markt kopen en botten met van die grote knotsen aan beide kanten, hier hebben ze er nog 4 liggen en ze pakken ze elke keer weer om het merg er uit tehalen.

succes

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Nylabone is hier inderdaad ook favoriet. De boomerball lijkt me ook wel wat, maar die ga ik pas aanschaffen als ik een tuin heb. :p

Ik heb wel nog wat anders... de orbee ball. Echt ideaal!!!! Het is een balletje wat ongeveer even groot is als een tennisbal, het veert mee als tie er in bijt, maar niet kapot te krijgen! Ik heb de orbee diamant ball. Hier is een link: alldogs.nl - Planet Dog Orbee Ball
    Ik ben er helemaal blij mee, hier wordt ook werkelijk alles gesloopt en deze gaat al heel lang mee!

Oja, en we hebben ook een zwarte kong.

En dit is mijn kleine sloper (sorry, heel offtopic, maar kon het niet laten:p)

15. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Nylabone, zijn dat van die eet kluifen? In het begin speelde hij ermee, maar nu we er een 2e hondje bij hebben MOET zo'n kluif meteen op. Resultaat: hij probeert enorme stukken door te slikken omdat hij bang is dat de ander het afpakt....

Snoopy82, oh graag, het zou fijn zijn als je de website door kan geven :D Fietsband en autoband lijken me leuk voor buiten, maar we hebben helaas op het moment nog alleen een balkon (we zijn op zoek naar een koopwoning met tuin)

Chantalll, Springpole is waarschijnlijk ook alleen voor buiten, toch?

anica, flostouwen hebben we al. Deze gaan een hele tijd mee. Als ze dan een keer stuk gaan, koop ik gewoon een nieuwe ;) Tennisballen zijn binnen 2 minuten stuk. Ook bij de betere gaat eerst het groene laagje eraf en niet lang daarna is de bal stuk... Tennisballen komene r hier dus niet meer in ;) En mergpijpjes zullen waarschijnlijk hetzelfde gaan als kluifen (zie hierboven)

Linnie1985, de orbee ball lijkt me ook wel wat, ik ga eens kijken!

Bedankt allemaal!

16. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is mijn kanjer :D

17. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is ons gezinnejte (behalve ik, want ik heb de foto gemaakt ;))

18. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wat een prachtig witje zeg!!
    Ziet er gezellig uit! :)

19. paradijsvogel

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Die van jou is ook een heerlijke kanjer!! Je kan (net als bij de onze) aan z;n koppie zien dat het een schatje is.... :D
    Hij heeft 1 zwarte vlek en is verder helemaal wit :D

20. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij hebben dan geen stafford maar wel een sloopgrage labpup van bijna 30kg hahaha

We hebben:
    Grote kong
    Stevige bijtring
    Dinobone
    Soort grote kalkoen poot haha nylabone
    Al het andere speelgoed had hij binnen notime kapot..

Share This Page