slip of boxer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lyso, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

boxer of slip?

1. boxer

2. slip

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi, alhoewel mijn zoon pas 17 maanden is, is hij al uit zijn romper aan het groeien. Alleen de grootste witte van de hema passen nog mooi. Daarom ben ik nu alvast een beetje aan eht rond kijken voor ondergoed. Aangezien in het baby en dreumes topic nog voornamelijk rompers gedragen zullen worden (ga ik vanuit:)), maar even hier mijn vraag. Wat hebben jullie voor je zoon, en waarom?? en welk merk is fijn??

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoon heeft boxers, gewoon omdat ik dat mooier vind :p
    Heb ze van de Hema en die vind ik prima.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Precies wat ik wilde tikken :D

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Jup idem dito :)

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb ook boxers, omdat ik dat leuker eruit vind zien. Mn zoon heeft ze van H&M of hema. Zeeman heeft vaak met leuke prints, maar die blijven niet lang mooi in de was.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Boxers van Zeeman.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn zoontje heeft boxers. Vind ik veel leuker dan een slip. Ik koop ze bij de Zeeman.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Mijn zoontje heeft ook boxers, maar ook slips want hij heeft zo'n smal kontje dat de meeste boxers hem nog et groot zijn. En de Hema slips beginnen vanaf 86/92, dus vandaar.

Maar boxers staan zoveel schattiger :D

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Boxers maat 92 van Zeeman zijn ook heel smalletjes moet ik zeggen hoor. Mijn oudste zoontje is ook redelijk smal en ben begonnen met 92, vandaar.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Boxers. Staat leuker en zit voor hem ook lekkerder heb ik het idee.

11. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier ook boxers. Staat hem veel mooier.
    We hebben ze van de zeeman en een stel van de action

12. beccie

beccie Niet meer actief

mijn zoontje wil ook alleen maar boxers. en de normale slips zitten bij hem ook nooit goed, of te strak of te wijd,

13. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hier ook boxers voor een meisje (wel de meisjes variant :D) Ook mede omdat onze dochter vaak een rokje/jurkje aanheeft en als ze geen legging aan heeft kijk je tenminste niet naar binnen.
    MAar is alles netje bedenkt.
    En volgens mij zit het voor een kindje veel lekkerder.

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Even off topic :) maar mn dochter is nog niet zo lang zindelijk dus ben nog niet zolang thuis in de meidenondergoed. Maar hier dus ook de ervaring dat als ze een gewone onderbroek draagt dat het al snel tussen dr billetjes gaat zitten. Nu heeft ze ook vrij stevige billen :D misschien dat dat de oorzaak is? Maar afijn: voor haar wil ik dus ook boxertjes. Waar koop jij ze?

15. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier ook bolle billetjes ;) ik haal ze bij zeeman. Leuke printjes en zitten prima!

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik heb beide ook van zeeman,maar de grijze of witte met brede elastische band,met veel stretch.
    die blauwe blijven niet mooi.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook boxers. Ik haal de meestal bij de action, die vind ik mooi en zitten ook goed bij hem.

18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Hier ook altijd boxers van de Zeeman. (En 2 onderbroeken met Bob de Bouwer omdat meneer ze zo mooi vond, maar die zitten dus contant tussen zn billen).

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben de enige die slip gekozen heeft haha maar hier idd altijd slip.s aan gehad zoonlief. Nu hij groter woord draagt hij liever boxers.

20. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik heb er een stapel van pieces (besteld via wehkamp) ik heb er van de v&d en ook van de action.
    Vind ze allemaal goed.

Deel Deze Pagina