Hoi dames, Wat zijn de favoriete liedjes,waar jullie kind nog meer van gaat stralen en dansen. Jaydienne is momenteel helemaal gek op Lady GaGA - Pokerface. Dan gaat ze helemaal los.
Aah wat schattig. Jaydienne vind ook nog die rap das armas heel leuk. Dan gaat ze helemaal dora achtig dansen.
Amy wordt ook wild van rap das armas. En meer van dat soort nr's. Zo leuk om te zien dat dansen van die kleintjes, nog zo lekker ongestoord en nergens voor schamend.
Sasha gaat los op klap eens in je handjes en visje visje in het water hihi Maar dat bedoelde je vast niet. Ze wordt altijd helemaal hyper van papa's muziek (metalcore)
Het ploplied en de kabouterdans. De theme song van Friends (i'll be there for you) en Britney Spears. Waarschijnlijk omdat ik elke dag Friends kijk en die cd van Britney luister. K3 vind ze ook erg leuk!
hier alles van Venice, want dat heeft mama altijd geluisterd tijdens de zwangerschap en staat nog steeds de godganse dag op en verder begint uk te stuiteren als ie het liedjesmolentje op de dvd van de bibaboerderij voorbij ziet komen of het begindeuntje hoort, buma en k3 doen het ook goed eigenlijk alles wel zolang het maar muziek is, hij klapt z'n handjes helemaal blauw
plop,piet piraat,bob de bouwer. verliefd van jordy van loon vind ze helemaal geweldig maar op normaal en mooi wark kan ze ook aaridg op mee springen
Klap eens in je handjes en het liedje van de wielen van de bus :-D hij gaat nu ook de bewegingen mee doen, zo lief is dat
Rap das armas. Dan begint hij meteen te dansen. En biba boerderij lied. Hij is sowieso verzot op de biba boerderij .
Wendy vind schuitje varen helemaal geweldig. Maar een of ander metal nr of punk nr mag ook zolang ze maar op papa's knie kan zitten en er gewipt/wiebelt/hopt word
Schaapje heb je witte wol is hier favoriet. Vooral als papa en mama het heel vals samen zingen. Gisteren draaiden we dat liedje waar Giel Beelen zijn radioshow mee begint. Ik haar wippen op mijn knie. Vond ze geweldig, echt kraaien en lachen joh! Super!
ja raar he, tis toch zo'n geweldige band. wel leuk dat er nog meer fans zijn. ben ook steeds hun site aan het checken maar helaas nog geen optredens ingepland helaas is naar amerika gaan voor een optreden even geen optie ivm andere grote reisplannen in 2009 en 2010.