Toppunt van zwangerschapsdementie :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje23, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Proest! :D wahahaha

2. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik hoor mezelf ook steeds vaker beginnen aan een heel sterk verhaal (denk ik dan...) en na een paar zinnen... waar had ik het over? Waar ging dit heen? Normaal zou ik dat verschrikkelijk vinden, wil graag m'n punt maken. Maar nu denk ik vaak ach boeiend. Ennnnn weer door. Dan maar geen verhaal. :)

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Aan het bellen zijn (met je mobiel) en dan plots in paniek omdat je je mobiel kwijt bent.

4. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

ik zat met de directeur van het bedrijf waar ik voor werk aan de telefoon, want hij wilde graag meer uitleg bij een rapport dat ik had opgesteld. Ik zat middenin de uitleg, en *poef* ineens mn hele hoofd blanko. Met geen mogelijkheid kon ik me meer herinneren wat ik net had verteld, hoe het rapport er ookalweer uitzag, en wat ik nog wilde vertellen... ik heb me er uit proberen te kletsen dat ik het anders wel even op de mail zou zetten allemaal omdat dat misschien wat duidelijker voor hem zou zijn...

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Bij de supermarkt staan boodschappen hebben gehaald. Bij de kassa aankomen. Alle producten zijn al gescand, uhhhh sorry ik ben mn portomonnee geloof ik vergeten.

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hier ook net... Volle kar boodschappen en al op de band leggend kwam ik erachter dat ik geen pas mee had... Sta je dan met drie kinderen 10 minuten fietsen van huis...

Gisteren ook al de verkeerde pas mee, gelukkig had ik mn mobiel mee dat ik geld over kon schrijven.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Haha, nu kan ik er wel om lachen, maar toen:)

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Naar de winkel gaan om alles te halen voor een broodje gezond, thuis komen en ontdekken dat je alles hebt behalve de broodjes. .....

Of naar de winkel gaan voor yoghurt en met van alles terug komen behalve de yoghurt. .. Zo megafoon irritant. Ik ga dus ook niet meer naar de winkel zonder briefje (als ik die niet vergeet)

20 keer hetzelfde verhaal vertellen.

Moest wat betalen via i-deal, pinpas uit de random reader getrokken. Vervolgens paniek omdat ik mijn pinpas niet vond in mijn portemonnee, en er dan achterkomen dat ik die zelf net uit de random reader had gehaald.....

9. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Verkeerde pinpas meegenomen en dus drie keer verkeerde pincode ingetoetst bij de kassa..pas geblokt en geen boodschappen. :(

10. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wilde op het werk cappuccino halen voor een klant. Apparaat staat niet op de begane grond. Ik mezelf afmelden bij de balie dat ik even cappuccino ga halen. Ze keken mij vreemd aan toen ik de lift in wilde stappen. Het apparaat op de begane grond kon namelijk al maanden cappuccino maken en dit had ik ook al die maanden gewoon beneden gedaan haha.

11. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Ik wilde op zaterdagochtend naar stal gaan en kwam er een kwartier later achter dat ik al halverwege mijn werk was (dat de hele andere kant op is);)

12. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hahaha, leuk om te lezen 😂

Stomste wat ik heb gedaan was het volgende,
    Ik liep naar buiten naar de auto. Neem de volle vuilniszak mee om in de kliko te doen. Ondertussen had ik de autosleutels in me hand met afstandsbediening voor t slot. Loop ik naar de kliko hou ik de sleutels gericht op de kliko om die van het slot te klikken zodat de zak erin kon... Haha ik heb mezelf echt ff keihard uitgelachen nadat ik even checkte of niemand om me heen dit heeft gezien..

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha geweldige dingen komen er weer voorbij!!!

Wel jammer dat de kliko niet open ging toen je op de afstandsbediening drukte, lijkt me ideaal :D

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Al een paar keer gehad dat ik mijn fiets vergeten ben op slot te doen. Bij de supermarkt, t ziekenhuis een wonder dat ik nog steeds mijn fiets heb.

Ook vaak zat gehad al dat ik in de supermarkt maar heen en weer blijf lopen (en lopen gaat zo fijn nu...) Omdat ik van alles vergeet. Of dat ik naar de supermarkt ga voor 1 iets en met alles terugkom, behalve dat.

Op t werk ook vaak genoeg gehad dat iemand iets uitlegde en ik t gevoel had dat ze Chinees sprak.

Ben normaal al vergeetachtig, maar t is nu stukken erger en wordt met de week erger.

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh ja en sommige series kan ik niet volgen nu. Alsof t niet binnenkomt. Bv game of thrones, dat ik t heb gekeken en vervolgens denk: 'Ehm waar ging t nou over?'

16. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Midden in een gesprek vergeten wat je wilt vertellen gebeurt me iets te vaak de laatste weken Hihi

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dat je ergens naartoe gaat met de auto (alleen) en rustig op de passagiers stoel gaat zitten en dan afvragen wanneer de auto eens gaat starten...
    Eh....oja ik moet zelf rijden ;)

Vorige zwangerschap heb ik eens een half uur in de auto opgesloten gezeten. Kwam terug van zwangerschapsgym. Parkeer de auto. Het was al donker en net het stukje van de binnenkant van de autodeur kreeg geen licht van de straatlantaarn.

Kon ik me die hendel nergens vinden! Heb de hele deur afgetast maar kon hem gewoon niet vinden. Kwam niet in me op een lampje aan te doen. Maar begon me ook steeds meer te schamen.
    Na heeeeeeel lang tasten en zoeken jam ik er dan eindelijk uit!

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn toppunt van vandaag was de vuile vaat in de koelkast zetten! En toen ik vervolgens wat te drinken wilde pakken, was ik erg verbaasd... :p

En afgelopen week stond ik te wachten op een lift die maar niet kwam! Bleek dat ik niet op het knopje had gedrukt, maar op het woordje lift dat erboven staat... Heb er volgens mij wel 5 minuten gestaan en meerdere keren op de 'muur' gedrukt!

Ik heb het inmiddels al opgegeven dat ik zonder agenda en boodschappenbriefje kan. Alles wordt opgeschreven of in mijn telefoon gezet! ;)

19. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Oh wat een heerlijke topic.. lig dubbel :D
    Ja hier ook vreselijk vergeet achtig..
    Een boodschap halen,afrekenen en dan weg lopen zonder je boodschap gebeurd regelmatig.
    Me huisdieren (2 hondjes) vergeten eten te geven... die dan al een uur heel zielig voor me zitten en piepen en ik mezelf afvraag wat doen ze toch raar joh? Vriendlief zuchtend: ben je ze nu alweer vergeten?!? Oeps...haha arme beestjes
    Boodschappen doen zonder lijstje is ook heel dom
    En alles wat me word verteld vergeet ik weer..en moet tig keer herhaald worden.
    En ga zo maar Door 😜

20. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Het toppunt bij mij was toen ik ergens naar opzoek was en ineens dacht "waar was ik eigenlijk ookalweer naar opzoek?"

Deel Deze Pagina