Hahaha wat een heerlijke verhalen! Vandaag (13+6) is het officieel begonnen hoor... Ik had een afspraak om 13.00uur (dacht ik), dus 40 minuten rijden naar die afspraak... Bleek die om 12.00uur te zijn, dus én het geld van die afspraak weg, en 2 keer 40 minuten rijden voor jan doedel! Ik maak me nog zorgen over wat de toekomst gaat brengen haha!
Oooohjaaaa heerlijk herkenbaar! Hier ook hoor! Ik ben bijvoorbeeld ineens een ramp met getallen. Jaartallen, telefoonnummers, zelfs mijn eigen leeftijd kan ik ineens niet meer onthouden! En je moet me al zeker niet vragen om iets uit te rekenen. Normaal ben ik best handig in hoofdrekenen, maar nu is 4×6 al te veel moeite. Ben ik 2 minuten mee bezig! Maar het ergste was wel gisteren, toen we de verjaardag van mijn zoontje vierden. Wat een ramp! Gastvrouw spelen, onthouden wat mensen willen drinken, dan gaat de bel weer en weet je totaal niet meer wat je aan het doen was. Dezelfde mensen dubbel gedag zeggen omdat je vergeten was dat je dat al had gedaan. Echt erg! Ik heb mezelf gisteren wel 20x horen roepen: 'ohja DAT was ik aan het doen!'
Ik ben altijd al dement, heb nu eindelijk een excuus Vandaag: Iets weg willen gooien in de prullenbak. Oh, hij zit vol. Afgeleid worden door iets anders. Oja, ik ging die troep in de prullenbak gooien. Deksel open, oja, die zal vol. Straks even de zak eruit halen. Eerst even naar de wc. Terug van de wc: oh, wat een troep ligt daar, dat moet ik weggooien. Prullenbak open: oja. Zak eruit, naast de prullenbak, afgeleid worden. Hé, ligt die troep daar nu nog steeds? Prullenbak open, troep in lege bak zonder zak gooien... Toen heb ik de poging tot opruimen en huishouden maar opgegeven
Ik bleef vorige week volhouden dat ik de afspraak bij de vk om 14.15 had. Was er gewoon geheel van overtuigd zelfs toen ik gebeld werd om 13.45 waar ik bleef. Blijkt nou dat ik hem gewoon om 13.30 had. Oeps, dat werd dus een tweede afspraak erbij maken.
Ik stond vanmorgen om 10 voor half 9 netjes bij school met de Kids terwijl ik het er gisteravond nog over had dat ze studiedag hebben vandaag
Vandaag op kantoor (1e verdieping). Ik vraag aan mijn collega; ik moet zo naar beneden, wil je wat drinken? Neem ik dat gelijk mee. Ja doe maar koffie. Ik naar beneden, ding gedaan en weer naar boven. Collega; 'geen koffie?' Oja. Weer terug naar beneden. Wat deed ik hier ook alweer? Terug naar boven. Collega:' vergeten?' Uh ja. Wat ging ik beneden doen? Koffie halen. O ja wat wilde je ook alweer? 'Koffie' O ja. Terug naar beneden. Mijn collega's beneden lagen ook al in een deuk want die wisten genoeg 😁 'Ik kom koffie halen' Ik mét drinken naar boven. Collega; 'groene thee is ook goed hoor' die lag in een deuk 😂 Vergeet ik tig keer koffie te halen. Denk ik er eindelijk aan, neem ik het verkeerde voor d'r mee 😂 Ze lust het helemaal niet dus ze heeft zelf koffie gehaald en ik heb de thee maar op gedronken 😁
Met de vaatwasser uitruimen heel verbaasd zijn toen ik een halve komkommer eruit haalde. Voorraadkast open en jawel... Daar lag een vuile mes
Ik was onderweg naar de keuken om wat kleingeld in het collectepotje te doen. Onderweg bedacht ik me dat ik iets moest weggooien, dus je raad het al.... het kleingeld gooi ik in de prullenbak toen ik het eruit wilde vissen kwam ik ook nog een tupperwarebakje tegen. Waarschijnlijk in zijn geheel weggegooid ipv alleen de inhoud " Waar is dat ding om op te typen??" Kon niet meer op het woord laptop of computer komen. Bankpas kwijt, hele huis afgezocht. Uiteindelijk geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Op de dag dat de nieuwe binnenkomt vind ik de oude weer.... Sleutels laat ik tegenwoordig regelmatig aan de buitenkant van de deur zitten.. En vast nog wel meer dingen, maar die ben ik vergeten
Oh uhhm... Ik ben gister vergeten dat ik eitjes aan het koken was.... Ik denk dat je wel kan voorstellen wat er met die eitjes is gebeurt......
Kwam gisteren - bij toeval - een bonnetje van de stomerij tegen in m'n portemonnee. Ik had mijn dekbed een maand geleden al op kunnen halen .
Een collega vroeg me gisteren wat, ik nadenken.... 2 minuten later: wat was de vraag ook alweer? Oeps! Een verhaal vertellen en het gek vinden dat mensen je niet begrijpen als je een viaduct een verloskundige noemt. Gisteren afspraak met een vriendin vergeten. Hele dag van alles voor voorbereid (zij gaat op onze kleine passen en daar zouden we t over hebben). Vervolgens was ik om 20:00 uur het weer aan het kijken en ineens roep ik: shit, we moeten naar a... (Manlief was het dus ook vergeten) a... Maar even gebeld dat we later waren.
Ik gaf mijn bankkaart aan de controleur ipv mijn treinabonnement... Ik werk als dossierbeheerder, het gebeurt tegenwoordig zeer regelmatig dat ik in de helft van het gesprek de draad volledig kwijt ben. Namen, woorden, regio's, alles wordt zwart. Genant.
Heel herkenbaar allemaal. Aan een mooie anekdote beginnen en na 2 zinnen geen idee meer hebben wat ik wilde zeggen. De lampen van de auto vergeten aan te doen en de lampen op de slaapkamer steeds maar aanlaten. En dan vervolgens naar de lampknop staren in een poging om me te herinneren dat ik die aangezet heb. Nu met de tentamens voor de deur wordt het ook een ramp. 3+7 is op sommige momenten gewoon echt te moeilijk.
Ik heb naast mijn studie een bijbaan in een winkel achter de kassa. Vraag altijd netjes of ze Airmiles sparen alleen had het blijkbaar nu al vier keer in een minuut aan dezelfde klant gevraagd. Oops had niet het idee dat ik afwezig was met mijn gedachten. Kreeg de opmerking of ik in een goudvis was veranderd (dit is gelukkig een vaste klant die een paar keer per week in de winkel is)
Mijn man wilde laatst de krant lezen 's avonds en vroeg waar ik hem had gelaten. Ik had geen idee en kon hem nergens vinden. Pak ik daarna wat drinken voor hem uit de koelkast, drie keer raden wat ik daar tegen kwam... Juist! De krant!
Haha, om te gieren allemaal! De koelkast is een gewilde... De ergste die ik had (samen met mijn zus): We gingen winkelen met de zussen. We waren met 2 auto' en parkeerden naast elkaar. Stappen we uit, regent het keihard. Dus wij snel kinderwagen uitklappen en naar een winkel rennen. Daar de regenkap er netjes omheen gedaan. We waren alleen langer aan het winkelen dan gepland. Dus we zouden er opnieuw parkeergeld ingooien. Zijn we allebei onze autosleutels kwijt.. Zaten dus allebei de sleutels in de auto's in het contact! Mijn zusjes snapten het van mijn oudere zus, die was immers zwanger! Maar dat ik mijn sleutels ook had laten zitten, was onbegrijpelijk. (ik was pas net zwanger, en mijn zussen wisten dat nog niet). HIHI, had echt schik in mezelf daarom.
Wat een mooie verhalen zeg! Maar als ik het zo lees kan het al vnaf het begin? Ik ben ongeveer 6 wk zwanger en heb er voor mijn gevoel al erg veel last van, wist niet dat het al zo vroeg in de zwangerschap begon!
Ik ben een aantal weken geleden jarig geweest... Ik heb een week lang gedacht dat ik 26 werd... Iedereen die vroeg hoe oud wordt je "jaa 26 alweer!"... Kom ik er op me verjaardag achter dat het me 25ste verjaardag is... Het feit dat ik me daar in heb vergist heeft me zo laten schrikken, heel me verjaardag lang was ik een beetje getraumatiseerd 😁 ! Denk dat dit echt het hoogte punt is! Daarna heb ik wat kleine dingen meegemaakt zoals iemand tegen komen en niet herkennen wie het is; vrouwtje vraagt "hoe is het met je !" En ik leuk antwoorden maar zat heletijd te denken (Wie is ze ookal weer? Waar ken ik haar van?) Uit eindelijk maar op een beleefde manier gezegd dat ik het even kwijt ben en niet meer weet van waar ik haar kende. Bleekt ze een inval mederwerkster te zijn van het zelfde bedrijf. Niet dat ik haar maar 1 of 2 keer had gezien ! Destijds zag ik haar enkele maanden lang elke week ! Gek dat zoiets aan je ontgaat !
We gingen vd week BBQen, ben die dag 4 (!!!) keer naar de dirk geweest.. vergat iedere keer weer wat. Nou na 2 keer wordt ik al geïrriteerd maar na 4 keer kon je me opvegen! Zitten whatsappen met een vriendin dat ze binnenkort op vakantie gaan en wanneer en dat ik het zo leuk vind. Volgende dag kom ik daar op visite, zegt ze: ja dan gaan we lekker op vakantie natuurlijk. ik zei: O?? Wist ik dat?? Waar ga je heen dan?