Toppunt van zwangerschapsdementie :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje23, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    😂 Geniaal dit!

2. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Ik lees veel dames die halverwege dat ze iets vertellen kwijt zijn wat ze wilde vertellen. Hihi, dat heb ik sowieso! Daar hoef ik niet eens zwanger voor te zijn! 😅

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik ben nu al een paar keer de drogist in gelopen om alvast een speentje te gaan kopen en iedere keer kwam ik weer thuis zonder. Vandaag liep ik gelijk naar het spenen pad toe, maar zag onderweg flessenspenen waarvan ik er ook vast een paar in huis wil hebben (hadden ze weer niet de goede) en daar was ik gelijk weer zo door afgeleid dat ik het speentje alsnog weer vergeten ben....grrrr!!! Maar, ik heb dan wel weer zoogcompressen gekocht, dus die zijn binnen haha

4. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik mag ook een ervaring toevoege. Ik ging net eten halen, toen stond ik opeens in de parkeergarage van mijn werk en dacht: wat doe ik hier? Hier moet ik niet zijn.... oeps

5. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging laatst douchen en haren wassen. Na het douchen ben ik atlijd bekaf dus ik ben zo mijn bedje ingerold. De volgende ochtend ging ik mijn haren kammen en ze voelden zo ongelofelijk vies. Dit was voor het haren wassen nog niet zo... Ik kan me maar 1 ding bedenken wat dit kan zijn: ik heb mijn cremespoeling vergeten uit te spoelen... ik weet nog wel dat ik die wilde laten in trekken, dat doe ik altijd maar daarna ben ik het dus het helemaal vergeten om uit te spoelen.... ;)

Ook heb ik mijn man al de gordijnen voor de babykamer laten halen terwijl ik een mail had gekregen van een andere winkel dat de meubeltjes klaar stonden... Maar ik was er op een of andere manier van overtuigd dat het een mail over de gordijnen was... Toen de medewerkster verbaasd vroeg of we een mail hadden gehad van ze toen heeft mijn man met grijns gezegd dat de fout vast bij zijn vergeetachtige zwangere vrouw lag. Ze hadden daar ongeveer onder tafel gelegen... En die andere winkel, die was ook nog eens 45 minuten daar vandaan... :)

6. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Hahahahahahaha! Ik lig helemaal in een deuk! Zo grappig en herkenbaar!

Gelukkig heb ik een telefoon die mij als ik het niet vergeet in te stellen een melding geeft van mijn afspraken. Dat is voor mij ook zonder zwanger te zijn handig omdat ik mij wegens dyscalculie sowieso al wel eens van uur durf te vergissen. Maar nu is het helemaal hopeloos anders, zo vaak dat mijn telefoon piept voor een agendamelding dat ik denk 'huh, was dat vandaag?!?' En dat ik dus nog alles bij elkaar moet rapen voor de afspraak. En als ik dat dan niet onmiddellijk doe en vertrek ben ik het toch weer vergeten, oeps...

Sleutels, telefoon, tablet zijn continu onvindbare dingen. En moet ook meer tijd rekenen als ik naar het centrum ga shoppen, ben namelijk standaard mijn auto kwijt. Manlief wordt er trouwens heeeeeelemaal gek van!

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Geweldig topic dit.

Tijdje terug heb ik tijdens t boodschappen doen tot 2x aan toe iemand anders boodschappenkarretje mee genomen. :)
    En mn mobiel continu kwijt thuis

8. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisterenavond was ik aan het koken,
    mijn potten en pannen staan op het vuur.
    En ik roep mijn man en kinderen aan tafel ��
    Als ik de borden neem om op te scheppen zie ik dat mijn pot van de aardappelen leeg op het vuur staat... vergeten te schillen... oeps
    Dan maar even snel frieten gebakken ��
    Mijn man lag in een deuk... ik was echt compleet mijn kluts kwijt

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Of naar de winkel gaan voor hagelslag met figuurtjes (had ik beloofd te halen voor tussen de middag) en thuis komen met maiswafels :( Niemand eet dat spul thuis 😂

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat had ik vorige week😳 gekookt, wil opscheppen.... Alleen vlees gebakken. Aardappelen en groentes stonden nog op het gasstel. Vergeten gas aan te steken. Thank God dat mijn man niet thuis was. Heb me er bij de kinderen uitgelult dat we vlees op brood aten😂

11. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ��
    Gelukkig vinden kinderen dat niet erg...

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kwam goed uit, had schnitzels 😁

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik doe de deur van slot, loop naar buiten en wil de deur weer op slot doen. Waar zijn mijn sleutels? Hele tas overhoop gehaald en half in paniek, bleken ze nog in de deur te zitten! ;)

14. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    :(Ik schreef de naam van mijn man verkeerd:$ had twee letters verkeerd om geschreven. Zo dom!

15. Leontine1978

Leontine1978 Niet meer actief

Vanmorgen bedenken, dat ik echt niet meer weet bij wie ik de kraamzorg heb geregeld😳😳.
    Kon niks terug vinden in m'n mail of in agenda. Ben maar een rondje gaan bellen, bij de 3e was het (gelukkig) raak😂😂
    God, wat voelde ik me dom!

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zoek constant mijn mobiel terwijl ik em dan in mijn hand heb :p

17. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Op een verjaardag komen en dat t kadootje vergeten...

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb er niet heel erg last van, maar kan me toch een paar dingetjes bedenken:
    (Meermaals) de auto vergeten op slot te doen
    Iets willen vragen aan mijn man over een vriend van ons en dan mn man met de naam van die vriend aanspreken
    Een dag te vroeg bij de verlos zitten.
    Sleutels kwijt en zoonlief de schuld geven omdat hij er eerder op de dag mee had gespeeld. Geeft man aan dat ik ze zelf in de achterdeur heb laten zitten
    Ik vergeet regelmatig m'n vitamines (en foliumzuur) terwijl ik voorheen ook iedere ochtend vitamines nam.
    Deur uitgaan met zoonlief om een uur later te bedenken dat ik zn haren niet heb gedaan.
    Zoonlief naar bed brengen, boven wachten tot manlief z'n flesje melk komt brengen om vervolgens te bedenken dat manlief niet thuis is. Met zoonlief naar beneden, melk in het flesje, halverwege de trap naar boven bedenken dat ik de melk nog op moet warmen.

Ik geloof dat m'n zoontje met name de dupe er van is, arme jongen.

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg

Whahahahahahahaha

20. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    MIjn bril op m'n hoofd gezet om ff wat mascara op te doen, hierna m'n bril zeker 5 minuten zoeken en maar niet kunnen vinden ( en ik zie echt niks zonder dat ding...)

Deel Deze Pagina