Heel wit vandaag Wel nog een hoge temperatuur en geen spotting of iets degelijks... Ik -denk- ondanks dat FF iets anders verteld op zaterdagmorgen mijn ei te hebben gehad en FF plant hem op vrijdag. Verder heb ik een paar seconden pijnlijke steken gehad afgelopen donderdagavond laat en stik ik van de kwaaltjes. Stiekem geloof ik niet dat ik niet zwanger ben, maar de testen wijzen anders uit! Helaas, nieuwe rondes, nieuwe kansen alhoewel ik denk dat het einde in zicht is en we ons maar neer moeten leggen bij twee hele mooie mannetjes <3
je bent dus nu 10 dpo begrijp ik? Dan kan het toch nog gewoon? Ik had bij mijn dochter pas een positieve test op 12 dpo. 10 dpo nog witter dan wit!!! En het was de kruidvat 2 voor 5 euro dus ja niet meteen opgeven
ik zie wel iets, maar het is nog steeds afwachten meis. Je bent nog maar 11 dpo. Kan nog alle kanten op. Lastig he dat afwachten!
Yep ik zie het ook! Bij mij begon bet ook zo ja, ik had ook geen geduld Vraagje: waarom legt iedereen opeens een ring naast de test?
@Louloute : Je camera stelt zich scherp op het punt dat je wil in plaats van je schoenen, je handtas, het doosje of iets degelijks Geduld is onbekend... Maar meer dan een jaar na mijn miskraam en op de dag dat mijn vader overleed denk ik toch dat mijn ongeduld beloond wordt. Wat denken jullie ? Van vandaag en samen met die van gisteren.. dat lijkt wel op te lopen.