Dag dames, even een vraagje... Vandaag na mijn werk gelijk langs de supermarkt gegaan voor het avond eten. Ik voelde al wat rugpijn opkomen en wist niet of ik daar later vandaag nog toe in staat zou zijn. Op donderdag oefent mijn vriend altijd met zijn band 's avonds dus das altijd rennen, haasten, vliegen. Hij komt thuis, gaat snel douchen terwijl ik het eten klaarmaak, snel eten en dan de deur uit. Nou houden we van makkelijke hap op band-avonden, vanwege de haast één van de favorieten is dan ook tortellini (met kaas erin) met room-basilicum saus erover en brocoli erbij... Dus dat was het plan vandaag. Kom ik thuis, zie ik dat ik per ongeluk de verkeerde tortellini heb gepakt (andere supermarkt) en dus met vlees ipv met kaas heb... Die hebben we nog nooit gehad dus ik heb geen idee.... Iemand die het wel kent? Is dat ook lekker met room-basilicum saus en brocoli of moet ik nu heel vlug iets anders regelen?
Is het een witte saus? Ik denk (als vegetarier ) dat een rode saus, zonder veel poespas lekkerder is. Maar je kan het gewoon proberen met deze saus hoor!
Denk wel dat t zal smaken hoor! Ik zou echt niet iets anders gaan regelen, od je moet nog een pot rode pastasaus hebben staan, dan zou ik die miss nemen
Kan best hoor. Tortellini is overigens ook heel lekker met kipfiletblokjes, champignons en champignonsaus!