waar super smalle skinny jeans te koop?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    ik heb op zoek naar echt een hele smalle skinny jeans voor mijn dochtertje, ze zit nu in 62/68 maar zou qua breedte nog wel in 56 passen denk ik.
    wie weet waar deze super smalle skinny jeans te koop zijn?!
    alvast bedankt voor jullie hulp...

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Vingino, salty dog, tumble and dry. Ik heb er ook een van H&M, is wel dunner dat een spijkerbroek, maar wel spijkerstof look-a-like. Donkerblauw, en echt heel strechy spul. Die zit echt heel erg mooi strak bij mijn supersmalle dochter. Die hebben ze geloof ik ook in mini-maatjes.

3. EYA

EYA Actief lid

19 jan 2013
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor mijn dochter nu de super skinny jeans van H&M. Die passen perfect, maar zijn er pas vanaf maat 92. Ik kan vanaf de site niet zien of de babyjeans net zo smal zijn.
    Ik vind Noppies meestal ook wat smal vallen. Leggings zaten hier altijd goed.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

5. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Daar verdrinkt mijn dochter in, ze is nu bijna 14 maanden en past maatje 3-6 maanden van de Zara, die is zelfs nog wat ruim en ze echt niet super klein of smal.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bij de WE hebben ze die ook!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn zusje heeft laatst voor haar dochtertje een leuke spijkerstof-legging/tregging-achtig-iets bij de zeeman gekocht, in maat 62 ofzo. Sluit mooi aan en ziet er leuk uit!

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Superskinny van de H&M, echt een aanrader!!!

Ik had ze voorheen van de We Fashion, maar die zitten bij mijn dochter meer als een gewone spijkerbroek. Die van de H&M ziitten echt mooi smal.

9. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Esprit! Die blijven ook echt lang goed!

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Blij met dit topic! Mijn dochter heeft ook maat 68 en de slim fit van H&M zit echt als een zak om dr heen.

Vingino en zo ga ik echt niet kopen in zo'n klein maatje. Belachelijk duur.

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Thnxx allemaal!
    Heb een hele mooie skinny gevonden van tumble ' n dry...
    Meer antwoorden/opties zijn altijd fijn!

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Next? Ik heb een gele skinny voor Eva daar gekocht, die heeft best lange benen maar qua taille is ze wat smaller. Ik heb een 3 - 6 months voor haar gekocht, qua lengte en taille perfect. En er zit een elastiek in.

13. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik heb een extreem smal zoontje die in de lengte nu maatje 98 heeft,maar in de breedte nog broekjes past van maat 74 en die nog ingesnoerd.

Ik heb voor hem de hele smalle broekjes van Name It. Niet ieder model past even mooi.
    H&M,WE,Hema etc etc is allemaal te groot...

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Een super skinny jeans voor een kindje die in maat 62-68 zit? Jeetje.... Kijk even rond voor leuke spijkerleggings, die zitten ook heel mooi strak om de beentjes maar zijn zoveel comfortabeler voor zo'n kleine meid :) ik kocht ze altijd bij de h&m voorheen!

Deel Deze Pagina