baksel/taarten/cake ook als je ongesteld bent?? echt.. elke maand is het raak en moet ik me eigenlijk niet in de keuken begeven. Heb me vandaag toch aan een limburgse vlaai gewaagd, maar helaas.. Alle andere dagen kook en bak ik "de sterren van de hemel"
Bij mij is het niet als ik ongesteld ben, maar wel toen ik zwanger was. Pannenkoeken, cupcakes, niets lukte toen. Gelukkig nu wel weer.
Ik kan vrij goed koken en bakken, maar als ik ongesteld of zwanger ben is het echt een ramp! Gelukkig ben ik inmiddels weer aan de pil..
Bij mij. Ik hoef als ik ongesteld ben ook geen soep te maken want die word altijd zuur. Mijn oma zei het vroeger al en toen dacht ik echt dat ze gek was maar ze heeft gelijk, het is echt waar.
Soep wordt toch zuur als je proeft en met diezelfde lepel weer in de pan gaat? Daarom moet je toch steeds een schone lepel pakken voor het proeven. ( ook als je de enige bent die de soep eet anders is het wel heel goor) Verband met ongesteld zijn kende ik nog niet.
Ik heb niet dat alle baksels mislukken maar wel dat niks me smaakt.. (behalve slechte dingen, chai tea latte van starbucks ♡ dus dan heeft het alsnog geen zin om te gaan bakken
nou geen last van gelukkig. Ben nu ongesteld en als ik wil kan ik gewoon bakken, soep koken en slagroom kloppen. geen enkel probleem.
Vreemd hoor. Ik ken het verband niet en snap er ook niks van. Is het niet een fabeltje en gewoon toevallig?
Ik merk er hier ook niks van, maar klinkt een beetje vies haha, net alsof je met je punani in je cake of soep zit ofzo haha