Wij gaan binnenkort een weekje naar de camping le grand daque, buiten de markt bezoeken ben ik erg benieuwd wat nog meer de moeite waard is om te bezichtigen in de omgeving 😃
Perigueux zelf is de moeite best waard, met zowel Romeinse als Middeleeuwse overblijfselen. Ook vonden wij Brantome een heel mooi stadje. Hoe oud zijn je kinderen? In de buurt heb je nog een kleinschalig pretpark, Jacquou Parc wat erg leuk is vanaf een jaar of 3 of Le Bournat, een soort openlucht museum.
Dankjewel voor de leuke ideeën! Ons zoontje is bijna 16 maand, denk dat hij zich op de camping al goed kam vermaken 😊
Ik vond er weinig te beleven in de omgeving. Zijn op een regendag naar een aquarium geweest, niets bijzonders. En een keer naar een kasteel. Nou, daar maak je een kleintje van 16 maanden ook niet blij mee. Dus ik zou voor dat weekje lekker op de camping blijven. Leuk zwembad en leuke speeltoestellen.
Als we zo een beetje rond kijken op Google zullen we er ons vast goed vermaken 😃 Ivan vind het heerlijk om te wandelen in de kinderwagen. Denk dat het ook maar net is wat je er zelf van maakt. Een dagje bij de camping is natuurlijk ook altijd fijn voor kinderen!!