Hoi Hoi, Aangezen we gratis kaartjes hebben gekregen willlen we zondag na de efteling. Nu bedenk ik me dat t dan carnaval is. Kan ik het dan drukker of rustiger verwachten? Ik hoop niet dat t al te druk is ivm dochtertje Liefs
Ik weet zelf niet hoe het is, maar hier kan je zien wat de Efteling zelf verwacht. Openingstijden Efteling - Efteling, 4 Seizoenen geopend! Gr Worstenbrood...
Ik weet niet hoe het met de vakanties boven de grens/Belgie zit? zuiden heeft carnavalsvakantie vanaf maandag, dus over algemeen meestal wel wat drukker.
Of er zijn juist ontzettend veel mensen naar optochten, ouders die thuis blijven omdat ze brak zijn van de avond daarvoor of de avond daarop weer weg gaan..
niet iedereen houd van carnaval he? (iets dat ik nooit zal begrijpen, maar die mensen bestaan blijkbaar )
Wij gaan zondag ook naar de efteling Ik gok er maar op dat iedereen carnaval aan het vieren is en dat het lekker rustig is.... Maar ja, we zien het wel.... Ik vind het iig heerlijk om lekker weg te gaan met carnaval
Juist in het zuiden vieren ze carnaval vandaar dat ik denk dat t dan wat minder druk is ook al hebben ze vakantie. Ik vind carnaval vieren wel leuk maar niet 3uur blauwbekken voor wat wagens haha
ik geef ook niets om carnaval, maar ik zou voor m'n dochter, nog wél naar een optocht gaan- en niet naar de efteling op zo'n moment. Want koud is het in de efteling net zo goed . Ik verwacht het wel iets rustiger ja... maar het blijft een gok.
mijn man is juist naar Noord Holland verhuist omdat ij een hekel aan carnaval heeft net als ik en hij komt uit Tilburg
Haha, maar ik 'hoor' hier niet hoor, ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam en kan niet wáchten tot ik weer terug kan! Misschien dat ik daarom zo'n afgrijselijke hekel aan carnaval heb
meestal hebben ze op zondag de kinderoptocht.. dus ik denk dat ouders met kinderen gewoon daarheen gaan.. (veel van hun dan)... en dat het daarom niet druk zal zijn in de efteling..