Hier een groot tosti fan, en dan indd ook in de grill ipv tosti ijzer, das zooo veel lekkerder het verbaast mij dat niemand de pizza quick saus gebruikt (of kent) van remia...? Die is ook speciaal voor op tosti's! En dat is ZOOOOO lekker! Ik doe daar meestal alleen dan maar een plakje kaas bij! Of wat ook erg lekker is, is ananas en kaas en ham.. MMM! Bij ons in de stad zit een tosti world, zooo gaaf die combi's te zien! Ik had laats tosti met kaas, ham en kruidenboter, dat is ook echt smullen alleen dan krijg je zo'n nare na smaak hahaha.. Verders hebben ze daar ook kaas met champignon tosti die lijkt me erg lekkerrrrr! zitten lekkere dingen tussen hoor!!! smakelijk!!! hihi...
brie met zongedroogde tomaatjes geitenkaas met honing salami en geitenkaas appel en kaneel banaan en chocolade pasta appel en amandelspijs
WOW, lekker! Ik heb het tosti ijzer van stal gehaald en maak voor het eerst sinds tijden weer een tosti. Heerlijk. Wel een gewone tosti (ham/kaas).
Yummie ik krijg trek dames! Tip: ook een beetje oregano op een tosti met brie of mozzarella en pesto.
Hier in Portugal doen ze er vaak tonijnpasta (tonijn met mayo en kruiden) of kippasta (fijn gemaakte kip met mayo en kruiden) op.
Standaard tosti met ham en kaas maar dan met een spiegeleitje er bovenop. Ook wel de croque Madame genoemd. Heerlijk!!
Mijn top 3 lekkerste tosti's: 1. Met brie, aioli en een plakje bacon 2. Met ui, kaas, tonijn en schijfjes zwarte olijf 3. Met kaas en het binnenste uit vlammetjes....hmm een vlam tosti heerlijk