Met sucuk (turkse worst) en kaas. Mijn man doet wilt meestal sucuk, kaas, plakje tomaat. In de pan is idd ook lekker
Tosti..... Ham,kaas en banaan. Ham,kaas,loempiasaus. Kaas met jam. Kaas,banaan en klaverhoning. Chocopasta met banaan. Pindakaas en banaan. Rosbief,kaas,tacosaus. Verder allerlei variaties met vleeswaar/kaas en paprika/ui al dan niet met een sausje. En de lijst gaat door..... Mijn oma maakte vroeger ham/kaas tosties in de pan maar deed de tosties eerst nog even door een losgeklopt eitje. Beetje een wentelteef idee wat gevuld is. Dat was zo erg lekker.
Tadaaa kies maar uit Tosti recepten - 25 heerlijke Tosti recepten Ik las laatst wel ergens iets over een tosti met appel en rozijnen,en suiker en kaneel uiteraard..., als alternatief voor appeltaart,die ga ik eens uittesten binnenkort!
Heerlijk van een stuk turks brood met mozarella, sucuk en tomaat en olijven! Soms ook hete ketchup erbij! Maar gewoon een klassieke tosti, maar dan met kipfilet is ook errug lekker.
Of een lekkere tosti met filet amirican er tussen. En dan als ie klaar is, eten met mayonaise. hmmmmmmmm heb e rnu alweer zin in.
Hier doen we er voor de kinderen er knakworst tussen (snijdt ik door het midden over de lengte) met kaas Zelf heb ik vorige week een tosti brie gehad
Ja, dat is ook lekker!! Verder doen wij: - met boter en basterdsuiker - met boterhamworst en ketchup - met kaas en kruidenboter Mmm, ga lekker een keer tosti maken van de week
Met kaas en gekookt ei is ook heel lekker! Met salami, mozzarella, paprika en ui Met pittig gehakt Met verschillende soorten kaas
salami en kaas flink wat boter en verder niks (krijg je me toch een lekkere vette boterham ) meestal alleen kaas vind de koekenpan het lekkerst maar voor het gemak gebruik ik vaak gewoon een tostiijzer, passen er 4 tergelijk in en ben dan meteen klaar met de lunch
pff alleen die lucht ervan vind ik minder haha. mijn vriend koopt die worst nog wel is en als je dan de koelkast open trekt val je bijna nok van de knoflooklucht haha. zal hem de tip geven er tostis van te maken
Op dit moment liggen er heerlijke tosti's tussen de grill. Kaas-chorizo en zongedroogde tomaten. Ben benieuwd, zag het idee hier.
Hee dat is toevallig; heb net mijn tosti achter de kiezen! Zo zag 'ie er van mij uit: Laagje kaas, plakje cervelaat (bij gebrek aan salami), plakjes tomaat, italiaanse kruiden, zout, nog een laagje kaas en in de pan! njammie!!!!!
laagje pesto, wat rucolasla, tomaat en dan plakjes mozzarella.. hmm!! of 2 boterhammen met kaas ertusse, boter in de pan en die boterhammen dan dus bakken met de kaas ertussen.